کد خبر : 18259
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1395 - 14:45

کیسه های پارچه ای جایگزین کیسه های نایلونی تجدید پذیر می شود

اصغر کشاورز راد اظهارکرد: از سال ۱۳۸۹ بازارهای روز کوثر، برای عرضه مستقیم میوه و تره بار ، فرآورده های پروتئینی و لبنی، خوار و بار، کالاهای بازرگانی و به طور کلی مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار احداث شد و توانست رضایت مردم را فراهم کند. وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۳ بازار

اصغر کشاورز راد اظهارکرد: از سال ۱۳۸۹ بازارهای روز کوثر، برای عرضه مستقیم میوه و تره بار ، فرآورده های پروتئینی و لبنی، خوار و بار، کالاهای بازرگانی و به طور کلی مایحتاج عمومی و سبد کالای خانوار احداث شد و توانست رضایت مردم را فراهم کند.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۳ بازار روز کوثر تحت نظارت شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت می باشند که تمام فعالیت آنها توسط بازرسان سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مورد بررسی و نظارت قرار می گیرید.
مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: شهرداری اصفهان در طول سال های گذشته توانسته است با نظم بخشیدن به بازارهای روز، عرضه کالا به نرخ تضمین شده را گسترش دهد تا علاوه بر حفظ نظم عرضه و تقاضا، واژه مشتری مداری، حفظ حقوق مصرف کننده و حمایت از آن را جامه عمل بپوشاند.
وی بازارهای روز کوثر را زمینه ساز جلوگیری از ایجاد واحدهای پراکنده و سیار میوه و تره بار، تعدیل قیمت ها و حذف واسطه گری های غیر اصولی خواند و گفت: در بازارهای کوثر اصفهان از ابتدای امسال که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال ۹۵ را سال “اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل” نامگذاری کردند ، کالاهای مشابه و غیر ضروری را از سطح بازارها جمع آوری کردیم و برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی، چیدمان کالاها از کالاهای ایرانی آغاز شد.
کشاورز راد تاکید کرد: در بازارهای کوثر هیچ کالای قاچاقی وجود ندارد و کلیه اجناس از مبادی قانونی وارد شده اند.
وی در ادامه از برگزاری اولین جشنواره بزرگ کالاهای ایرانی در راستای شعار سال مقام معظم رهبری برای اولین بار در کشور در بازارهای روز کوثر اصفهان داد و اظهارکرد: این جشنواره  از ۲۵ مرداد تا ۲۹ شهریور همراه با جوایز ارزنده ۷۱۰ دستگاه دوچرخه که انتخاب نوع جایزه به منظور گسترش فرهنگ دوچرخه سواری در میان شهروندان می باشد، برگزار می شود.
مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۴۰ تولید کننده داخلی در این جشنواره حضور خواهند داشت.
وی در پایان با اشاره به جایگاه خاص بازار های روز کوثر در میان مردم ، افزود:  طبق برنامه ریزی های انجام شده مهمترین اصل در مجموعه بازارهای کوثر کیفیت بالا و قیمت مناسب است که در برخی از کالاها تا ۳۰ درصد پایین تر از قیمت سطح شهر می باشد.
منبع :ایمنا.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc