کد خبر : 18356
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 14:29

چهار واحد صنعتی آلوده کننده هوا و محیط زیست در شهرستان فلاورجان پلمب شد

دکتر محمد ولید مغربی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان از پلمب  چهار واحد صنعتی آلوده کننده هوا و محیط زیست به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی و ضایع کردن حقوق شهروندان در این شهرستان خبرداد. وی افزود: این ۴ واحد صنعتی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات زیست محیطی، ایجاد

دکتر محمد ولید مغربی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فلاورجان از پلمب  چهار واحد صنعتی آلوده کننده هوا و محیط زیست به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات زیست محیطی و ضایع کردن حقوق شهروندان در این شهرستان خبرداد.photo_2016-09-07_14-25-35
وی افزود: این ۴ واحد صنعتی متخلف به دلیل عدم رعایت مقررات زیست محیطی، ایجاد آلودگی شدید، تهدید علیه و به خطر انداختن سلامتی مردم با حکم قضایی پلمب شدند.
وی اظهار داشت: در پی عدم توجه به اخطاریه‌ها و توصیه‌های کتبی جهت رفع آلودگی واحدهای آلاینده، دستور پلمپ و جلوگیری از فعالیت چهار واحد صنعتی صادر و اقدام شده است.
‌وی گفت: نداشتن مجوزهای زیست محیطی قانونی جهت فعالیت، وارد کردن آلاینده‌های خطرناک به محیط زیست و عدم توجه به اخطار رفع آلودگی از مهم‌ترین دلایل دستور تعطیلی این واحد‌ها بوده است.
ولید مغربی خاطرنشان کرد: امسال این اداره با جدیدت بیشتری به دنبال رفع یا کاهش آلودگی‌های زیست محیطی اقدام کرده است که می‌توان پایش مستمر و آنلاین صنایع استان، ارائه مشوق‌های قانونی به واحدهای صنعتی و خدماتی و ارائه راهکارهای زیست محیطی اشاره کرد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc