کد خبر : 18399
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1395 - 19:05

پایان مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دولت

مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند با قهرمانی تیم اداره گاز شهرستان فلاورجان به پایان رسید. مسابقات فوتسال ویژه هفته دولت در شهر زازران امروز با برگزاری دو دیدار به پایان رسید . ابتدا مسابقه رده بندی بین تیم های اداره آب و فاضلاب شهرستان فلاورجان و تیم دهیاری بوستان برگزار گردید که

مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند با قهرمانی تیم اداره گاز شهرستان فلاورجان به پایان رسید.
مسابقات فوتسال ویژه هفته دولت در شهر زازران امروز با برگزاری دو دیدار به پایان رسید . ابتدا مسابقه رده بندی بین تیم های اداره آب و فاضلاب شهرستان فلاورجان و تیم دهیاری بوستان برگزار گردید که با پیروزی تیم اداره آب و فاضلاب به پایان رسید و در ادامه مسابقه فینال بین تیم های شهرداری زازران و اداره گاز شهرستان فلاورجان برگزارشد که با پیروزی تیم اداره گاز به پایان رسید .
این دوره از مسابقات امسال شرکت ۸ تیم از ادارات شهرستان در قالب دو گروه چهار تیمی و در سالن شهدای شهر زازران با میزبانی شورای اسلامی شهر زازران و به مناسبت هفته دولت و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای شهر زازران برگزار گردید .
مراسم اختتامیه و اهدای جوایز این مسابقات بعد از بازی ها و با حضور خانواده های معظم شهدا واعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین ادارات و تیم های شرکت کننده برگزار گردید و جوایز تیم ها با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان و اعضای شورای اسلامی اهدا گردید.

 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc