کد خبر : 18416
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1395 - 11:59

رسانه‌های جهان اسلام سکوت خود را در برابر جنایت‌های رژیم آل‌سعود ملعون بشکنند

بسیج رسانه استان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از رسانه‌های جهان اسلام خواستاریم تا سکوت خود را در برابر جنایت‌های رژیم آل سعود ملعون بشکنند و قلم‌های خود را در راستای دفاع از حقوق کسانی که اخلاق رسانه‌ای حکم می‌کند، روان سازند. سازمان بسیج رسانه استان اصفهان همزمان با فرارسیدن موسم حج و کشتار بی‌رحمانه

بسیج رسانه استان اصفهان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از رسانه‌های جهان اسلام خواستاریم تا سکوت خود را در برابر جنایت‌های رژیم آل سعود ملعون بشکنند و قلم‌های خود را در راستای دفاع از حقوق کسانی که اخلاق رسانه‌ای حکم می‌کند، روان سازند.%d8%a8%d8%b3%db%8c%d8%ac-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%d9%87

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان همزمان با فرارسیدن موسم حج و کشتار بی‌رحمانه حجاج بیت‌الله الحرام در منا بیانیه‌ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است: شجره ملعونه آل سعود با حمایت مستقیم شیطان بزرگ هر روز به بهانه‌های واهی امت اسلام را در مناطق مختلف ازجمله سوریه، یمن، عراق و بحرین به خاک و خون می‌کشاند.

در ادامه این بیانیه یادآوری شده است: یک سال از جنایت بی‌رحمانه کشتار حجاج بیت‌الله الحرام در منا می‌گذرد و این رژیم با گستاخی تمام از زیر بار مسؤولیت این وحشی‌گری و قتل عام حاجیان خانه امن الهی شانه خالی می‌کنند.

سازمان بسیج رسانه استان اصفهان در ادامه این بیانیه تصریح کرده است: ضمن حمایت از پیام الهی ـ سیاسی و بیانات امام المسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی)، ما اصحاب رسانه بسیجی استان اصفهان از همه رسانه‌های جهان اسلام  مجدانه خواستاریم تا سکوت خود را در برابر جنایت‌های رژیم آل سعود ملعون بشکنند و قلم‌های خود را در راستای دفاع از حقوق کسانی که اخلاق رسانه‌ای حکم می‌کند از آن‌ها دفاع کنند، روان سازند.

در پایان این بیانیه تأکید شده است: اصحاب رسانه بسیجی استان اصفهان همگام با مردم فهیم و بصیر اصفهان در راهپیمایی محکومیت خباثت‌ها و جنایت‌های آل سعود، بعد از نماز جمعه شرکت خواهند کرد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc