کد خبر : 18419
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1395 - 17:09

مرگ بر «آل سعود شجره ملعونه» در میعادگاه نماز جمعه فلاورجان طنین انداز شد

راهپیمایی نمازگزاران فلاورجان علیه جنایت‌های آل‌سعود و آل‌خلیفه خائن ظهر امروز ۱۹شهریور، همزمان با سراسر کشور و پس از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد و مردم غیور فلاورجان با حضور در این راهپیمایی جنایت‌های حکومت منحوس آل سعود در حق ملت‌های مسلمان را محکوم کردند. در این راهپیمایی باشکوه که از مصلی نماز جمعه

راهپیمایی نمازگزاران فلاورجان علیه جنایت‌های آل‌سعود و آل‌خلیفه خائن ظهر امروز ۱۹شهریور، همزمان با سراسر کشور و پس از برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه برگزار شد و مردم غیور فلاورجان با حضور در این راهپیمایی جنایت‌های حکومت منحوس آل سعود در حق ملت‌های مسلمان را محکوم کردند.
در این راهپیمایی باشکوه که از مصلی نماز جمعه  برگزار شد نمازگزاران فلاورجانی انزجار خود از جنایت‌های آل‌سعود و آل‌خلیفه را اعلام کرده و خواستار عدم سکوت مجامع بین المللی و کشورهای اسلامی نسبت به جنایات آل‌سعود علیه کشورهای اسلامی شدند.
راهپیمایان فلاورجانی با شعارهای مرگ بر آل سعود خائن، مرگ بر آل خلیفه، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایات سعودی‌ها با همراهی استکبار جهانی در یمن، عراق، سوریه، بحرین و سایر کشورهای اسلامی را محکوم کرده و یاد شهدای فاجعه منا را گرامی داشتند.
 
.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc