کد خبر : 18721
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1395 - 15:56

واقعه عظیم و تاریخی غدیر در شهرستان فلاورجان بازسازی می‌شود

به همت هنرمندان شهرستان فلاورجان و به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیر در شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود. به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر و با توجه به اهمیت این واقعه عظیم در تاریخ اسلام  ، هنرمندان شهرستان فلاورجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد

به همت هنرمندان شهرستان فلاورجان و به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، بازسازی واقعه عظیم و تاریخی غدیر در شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.
به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر و با توجه به اهمیت این واقعه عظیم در تاریخ اسلام  ، هنرمندان شهرستان فلاورجان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ، اقدام به بازسازی واقعه غدیرخم خواهند نمود.
گفتنی است  هدف از بازسازی این واقعه بزرگ  رساندن پیام غدیر به آیندگان است  ما باید بتوانیم با چنین برنامه‌هایی پیام غدیر را نیز به مانند عاشورا به تمام شیعیان و مسلمان جهان برسانیم زیرا غدیر روز عهد و پیمان با ولایت و یادآور حلقه وصل دو اصل مهم نبوت و امامت، روز رسوایی دشمن و آزمون بزرگ ولایت مداری است.
بازسازی واقعه تاریخی غدیر خم سی ام شهریورماه همزمان با عید سعید غدیر خم ساعت ۱۶ در بستر رودخانه زاینده رود شهرفلاورجان  برگزار می‌شود
از همه علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت جهت بازدید از این نمایش بازسازی و بازروایی واقعه تاریخی غدیر خم دعوت بعمل می‌آید.udn-er.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc