کد خبر : 18725
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1395 - 17:07

برگزیده رشته وبلاگ‎نویسی درجشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی و فرهنگی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی از فلاورجان

زهرا عسگری در حاشیه اختتامیه جشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی و فرهنگی قرآن و عترت در همدان اظهار کرد: بنده عضو هیأت‌ علمی دانشگاه آزاد واحد فلاورجان گروه مهندس کامپیوتر هستم و در رشته وبلاگ نویسی در این جشنواره شرکت کرده‌ام. وی افزود: چندین ماه برای ساخت این وبلاگ تلاش کردم و وبلاگی با

زهرا عسگری در حاشیه اختتامیه جشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی و فرهنگی قرآن و عترت در همدان اظهار کرد: بنده عضو هیأت‌ علمی دانشگاه آزاد واحد فلاورجان گروه مهندس کامپیوتر هستم و در رشته وبلاگ نویسی در این جشنواره شرکت کرده‌ام.
وی افزود: چندین ماه برای ساخت این وبلاگ تلاش کردم و وبلاگی با عنوان تفسیر آیات قرآن و حکمت‌های نهج‌البلاغه طراحی کردم.
برگزیده رشته وبلاگ نویسی در جشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی و فرهنگی قرآن و عترت اظهار کرد: تمام تلاش خود را کردم که با جزئیات کامل تفسیر قرآن را با طرحی زیبا در فضای مجازی قرار دهم.
وی با بیان اینکه فضای مجازی نیاز به کار فرهنگی دارد گفت: لازمه این کار ایجاد جذابیت‌های فراوان در کارهای فرهنگی و دینی است و بنده سعی کردم در وبلاگ خود این جذابیت‌ها را ایجاد کنم تا بازدیدکننده برای بار دوم هم به وبلاگم مراجعه کند.
عسگری خاطرنشان کرد: تفسیر کامل نهج‌البلاغه را هم به‌ طور کامل در این وبلاگ قرار دادم و بسیار خوشحالم توانستم در بخش وبلاگ نویسی رتبه اول را کسب کنم.
وی با اشاره به میزبانی دانشگاه آزاد واحد همدان بیان کرد: نظم خوبی در این جشنواره وجود داشت و دانشگاه آزاد همدان بهترین امکانات خود را در اختیار میهمانان قرار داده بود که جای سپاس فراوان دارد.
برگزیده رشته وبلاگ‎نویسی در جشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی و فرهنگی قرآن و عترت بیان کرد: جذابیت‌های این جشنواره باعث شد در سال‌های بعد هم در این جشنواره شرکت کنم..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc