کد خبر : 18891
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1395 - 23:13

آغاز سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از ساعت ۲۴ امشب در شهرستان فلاورجان

  آغاز سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از ساعت ۲۴ امشب در شهرستان فلاورجان مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان فلاورجان با اعلام این خبر اظهار کرد: شهروندان می توانند از ساعت ۲۴ امشب با مراجعه به درگاه ملی www.sarshomari95.ir اطلاعات خود را ثبت کنند. وی در ادامه ابراز

 
آغاز سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن از ساعت ۲۴ امشب در شهرستان فلاورجان
مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان فلاورجان با اعلام این خبر اظهار کرد: شهروندان می توانند از ساعت ۲۴ امشب با مراجعه به درگاه ملی www.sarshomari95.ir اطلاعات خود را ثبت کنند.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که امکانات اینترنتی به بهترین شکل ممکن در اختیار  شهروندان قرار داشته باشد تا بتوانند فرم‌ها را به راحتی تکمیل و ارسال کنند.
فریدون دهقانی اضافه کرد: شهروندان در سراسر شهرستان با گوشی هوشمند که تحت پوشش اینترنت باشد، به راحتی می‌توانند نسبت به تکمیل فرم‌های مربوطه اقدام کنند.
مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی سرشماری تاکید کرد: فرم‌های اینترنتی سرشماری به صورت ساده و روان تهیه شده و هر فردی می‌تواند به راحتی به آن پاسخ دهند.
سرشماری حضوری نفوس و مسکن سال ۹۵ از ۲۵مهرماه آغاز و تا ۲۵ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت، افرادی که به هر دلیلی به صورت اینترنتی در این طرح شرکت نکرده باشند، می‌توانند به پرسش‌های ماموران سرشماری به صورت حضوری پاسخ داده و اطلاعات خود را به ثبت رسانند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc