کد خبر : 19106
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 19:37

دعوت از تمامی اقشار مردم برای مشارکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن

فریدون دهقانی متصدی  روابط عمومی واطلاع رسانی وتبلیغات سرشماری نفوس و مسکن فلاورجان گفت: در حال حاضر مشکلات و اختلالات سامانه سرشماری نفوس و مسکن رفع شده است و مردم و خانوارها می‌توانند با خیال راحت جهت ثبت نام به این سامانه مراجعه کنند. دهقانی اظهار کرد: سامانه سرشماری در روزهای اول ثبت نام مشکلاتی

فریدون دهقانی متصدی  روابط عمومی واطلاع رسانی وتبلیغات سرشماری نفوس و مسکن فلاورجان گفت: در حال حاضر مشکلات و اختلالات سامانه سرشماری نفوس و مسکن رفع شده است و مردم و خانوارها می‌توانند با خیال راحت جهت ثبت نام به این سامانه مراجعه کنند.sarshomari2
دهقانی اظهار کرد: سامانه سرشماری در روزهای اول ثبت نام مشکلاتی داشت که در حال حاضر مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
وی افزود: سرشماری نفوس و مسکن شهرستان فلاورجان  به روش اینترنتی از ۳ مهر همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا ۲۴ مهر ماه ادامه دارد.
ایشان  با اشاره به استقبال خوب مردم از سرشماری نفوس و مسکن تاکنون تصریح کرد: ما منتظر مشارکت تمامی اقشار مردم، خانواده ها، جوانان در سرشماری هستیم. سامانه سرشماری به نشانی اینترنتیwww.sarshomari95.ir فعال است و خانوارها می‌توانند جهت ثبت‌نام به این سامانه مراجعه کنند.
وی بیان کرد: هر خانوار می‌تواند با مراجعه به این سامانه اطلاعات و آمار مربوطه را که در قالب حدود ۴۰ پرسش تدوین شده، ثبت و در سرشماری سال ۹۵ مشارکت کند. خانوارها در پایان ثبت‌نام کد رهگیری دریافت خواهند کرد و این کد در زمان مراجعه ماموران آمارگیر ارایه خواهد شد.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc