کد خبر : 19200
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 - 14:12

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس: تولید نهاده های دامی در راستای کاهش هزینه های تولید عملیاتی شود

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تولید نهاده های دامی در راستای کاهش هزینه های تولید عملیاتی شود،گفت:افزایش نرخ گوشت به نفع دامدار تمام نمی شود؛زیرا زمانیکه مردم قدرت خرید نداشته باشند علاوه بر دامدار، کشتارگاه ها و فروشندگان نیز متضرر می شوند.  سیدناصر موسوی لارگانی درباره  وضعیت نرخ گوشت درکشور،گفت:افزایش  نرخ گوشت و فرآورده

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تولید نهاده های دامی در راستای کاهش هزینه های تولید عملیاتی شود،گفت:افزایش نرخ گوشت به نفع دامدار تمام نمی شود؛زیرا زمانیکه مردم قدرت خرید نداشته باشند علاوه بر دامدار، کشتارگاه ها و فروشندگان نیز متضرر می شوند.

 سیدناصر موسوی لارگانی درباره  وضعیت نرخ گوشت درکشور،گفت:افزایش  نرخ گوشت و فرآورده های لبنی بطورحتم به نفع دامدار نیست و این درحالی است که باید دولت با تدابیری کمک کند  هزینه تولید گوشت  و شیر  را  به نحو کارشناسانه ای  کاهش  پیدا کند تا تولیدکننده محصول را  با نرخ پایین وارد بازار کند.

 نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دامداران علی رغم افزایش نرخ شیر و گوشت  همچنان متضرر می شوند، تصریح کرد:  متضرر شدن  دامدارها در  نتیجه گرانی علوفه و نهادهای دامی است زیرا  زمانی که نرخ تولید  برا ی دامدار  با هزینه بالا تمام شود با  افزایش  نرخ فروش هم نمی توان  وضعیت دامدار  را به شرایط  مناسبی  رساند.

موسوی لارگانی افزود:  متاسفانه دامداران برای نیازهای خوراکی و هزینه های دارویی نیز  متحمل هزینه های بالایی می شوند  و در نتیجه  زمانی که  دامدار با هزینه  جاری  بالا  روبرو می شود نمی تواند با فروش محصولات دامی  وضعیت اقتصادی شان  را سروسامان ببخشد.

  عضو کمیسیون اقتصادی مجلس  با بیان  اینکه تولید نهادهای دامی در راستای کاهش هزینه های تولید عملیاتی شود، یادآورشد: خوراک های دامی باید به حدی افزایش یابد که ما در این عرصه وابسته  به  واردات نباشیم

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc