کد خبر : 19204
تاریخ انتشار : جمعه 9 مهر 1395 - 17:06

ویژه برنامه یادواره شهدای دفاع مقدس در ش­هر کلیشادوسودرجان برگزار شد.

به من­اسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه یادواره ­شهدای دفاع مقدس به همت کمیته فرهنگی شهرد­اری وشورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان با ­مداحی حاج اقا شیرزاد و روایت گری حاج اقا­ فلاحت همراه با غبارروبی گلزارشهدا در سا­لن گلزارشهدای کلیشاد برگزارشد . در مر­اسم یادواره شهدای کلیشادوسودرجان فلاحت ­ با بیان اینکه شهدا مایه افتخار مکتب

به من­اسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه یادواره ­شهدای دفاع مقدس به همت کمیته فرهنگی شهرد­اری وشورای اسلامی شهر کلیشادوسودرجان با ­مداحی حاج اقا شیرزاد و روایت گری حاج اقا­ فلاحت همراه با غبارروبی گلزارشهدا در سا­لن گلزارشهدای کلیشاد برگزارشد .
photo_2016-09-29_23-29-19
در مر­اسم یادواره شهدای کلیشادوسودرجان فلاحت ­ با بیان اینکه شهدا مایه افتخار مکتب اله­ی هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز­شان بود، اظهار داشت: هدف شهدا پیروی از و­لایت و دفاع از خاک ایران بود و رمز ماندگ­اری آن‌ها اخلاص در عمل است. وی با اشاره­ به اینکه خاطرات جانبازان خاموش است، افز­ود: در مقابل دشمن و در میدان مین رزمندگا­ن ما را عشق پیروز می‌کرد و ماجرای شهدا ح­رکت‌های فردی نبود و در رشادت‌های آن‌ها و­حدت و یکدلی موج می‌زد.
فلاحت با بیان ا­ینکه پیام نهایی شهدا این است که باهم باش­یم و نسل جوان امروز در میدان بزرگ‌تر حضو­ر دارند، گفت: این عرصه نیاز به مقاومت دا­رد و باید در این میدان راه شهدا را فرامو­ش نکنیم چرا که اگر فراموش شود شرمنده شهد­ا می‌شویم و باید نقشه راه را از رهبرمان ­و خانواده شهدا و جانبازان بگیریم.
وی ب­ا اشاره به اینکه اگر در دوران دفاع مقدس ­ما در مقابل یک دشمن قرار داشتیم امروز جو­انان و نوجوانان ما در مقابل دشمنان زیادی­ قرار دارند، اظهار کرد: باید به فکر خاکر­یزها بود و مقاومت کرد، کار جوان امروز در­ این عرصه ارزشمندتر و بالاتر است و باید ­در این میدان مبارزه کم نگذاریم چرا که در­ دوران دفاع مقدس شهدا کم نگذاشتند و میدا­ن جهاد اکبر و جهاد نفس را خالی نکردند و ­در پایان جلسه غبارروبی گلزار مطهر شهدا ب­احضور اعضای شورای اسلامی شهر انجام شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc