کد خبر : 19216
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 - 13:56

پرده برداری از ضریح جدید امامزاده حسین و ابراهیم(ع)گارماسه

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: طی مراسمی از ضریح امامزاده حسین و ابراهیم(ع) گارماسه در شهرستان فلاورجان پرده برداری می شود. احمد آزادگی اظهار داشت: در راستای توسعه و عمران حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان همچنین در پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بزودی طی مراسمی از ضریح امامزاده

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: طی مراسمی از ضریح امامزاده حسین و ابراهیم(ع) گارماسه در شهرستان فلاورجان پرده برداری می شود.d03df2e9-0744-40d9-9afd-96d0809a94af
احمد آزادگی اظهار داشت: در راستای توسعه و عمران حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان همچنین در پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بزودی طی مراسمی از ضریح امامزاده حسین و ابراهیم(ع) گارماسه در شهرستان فلاورجان رونمایی می شود.
وی در ادامه تصریح کرد: با پی گیری هایی که صورت گرفته شده ضریح حرم مطهر امامزاده حسین و ابراهیم(ع) گارماسه همزمان با ماه محرم الحرام و در روز سه شنبه ۱۳ مهر ماه و با حضور حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رونمایی و به بهره برداری می رسد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان در ادامه افزود: هزینه ساختت این ضریح مطهر ۵۵۰ میلیون ریال بوده است که توسط خیرین نیکوکار و از طریق اجرای طرح مودت این بودجه تامین شده است.
احمد آزادگی در ادامه گفت: آستان امامزادگان حسین و ابراهیم (علیهما السلام) در شهرستان فلاورجان، بخش مرکزی، روستای گارماسه واقع شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc