کد خبر : 19219
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1395 - 16:55

نیروی انتظامی مظهر اقتدار ، استواری و مهابت و عظمت در جامعه است

پیام حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی به مناسبت هفته نیروی انتظامی باسمه تعالی نیروی انتظامی مظهر اقتدار ، استواری و مهابت و عظمت در جامعه است که در برقراری نظم و امنیت ، آرامش ، اطمینان خاطر و مبارزه با مفسدان و تعدی کنندگان به حریم شهروندی در صف نخست قرار داشته و پیام

پیام حجه الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی به مناسبت هفته نیروی انتظامی
باسمه تعالی
نیروی انتظامی مظهر اقتدار ، استواری و مهابت و عظمت در جامعه است که در برقراری نظم و امنیت ، آرامش ، اطمینان خاطر و مبارزه با مفسدان و تعدی کنندگان به حریم شهروندی در صف نخست قرار داشته و پیام آور امنیت و سلامت در جامعه اند .
ناجا در دوران دفاع مقدس و پس از آن با تقدیم شهدای والامقام و کارکنان ایثارگر در مقابله با دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره مجاهدت و تلاش و کوشش نموده اند . پرسنل ولایتمدار ، انقلابی ، غیور ، شجاع و آزاده ناجا با نثار جان شیرین خود ، نظم ، امنیت ، آرامش و آسایش آحاد مردم جامعه را فراهم آورده و خدمات ارزنده این عزیزان در کلیه زمینه ها و به خصوص در عرصه جنگ نرم ، از حساسیت ویژه ای برخوردار و فعالیتشان در این زمینه نیز قابل تقدیر و توجه است .
هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است که با تجلیل از شهدا ، ایثارگران و جانبازان ناجا در عرصه های صیانت از میهن اسلامی یاد و خاطره آنان را گرامی داشته و به فرماندهان ، مسئولین و کلیه پرسنل و خانواده های آنان به خصوص در استان اصفهان و شهرستان فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و موفقیت روزافزون تمامی عزیزان را از درگاه احدیت مسئلت می نمایم . امید است در ظل توجهات حضرت حق همواره در ایفای وظایف موفق و پیروز باشید.
سید ناصر موسوی لارگانی
نماینده مردم قدرشناس شهرستان فلاورجان و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc