کد خبر : 19230
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 22:14

حسین اعرابی به مقام قهرمانی مسابقات دارت آزاد در شیراز رسید

همزمان با برگزاری مسابقات آزاد جهانی دارت به میزبانی شیراز ، حسین اعرابی  ورزشکار فلاورجانی  توانست مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند . مسابقه آزاد جهانی دارت با حضور ۱۵۰ ورزشکار دختر و پسر، داور و عوامل برگزاری این رشته از استان‌های کشور در مجموعه ورزشی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز آغاز شد.

همزمان با برگزاری مسابقات آزاد جهانی دارت به میزبانی شیراز ، حسین اعرابی  ورزشکار فلاورجانی  توانست مقام اول این دوره از مسابقات را از آن خود کند
.
مسابقه آزاد جهانی دارت با حضور ۱۵۰ ورزشکار دختر و پسر، داور و عوامل برگزاری این رشته از استان‌های کشور در مجموعه ورزشی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز آغاز شد.
مسابقات دارت آزاد شیراز که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس و رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در مجموعه ورزشی آیت‌الله شهید دستغیب شیراز جریان داشت، با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
به گزارش %d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b9%d8%b1%d8%a7%d8%a8%db%8c این مسابقات با حضور ۱۷۰ ورزشکار خانم و آقا (۱۱۶ دارت‌انداز مرد و ۵۴ دارت‌انداز زن ) برگزار شد و طی آن حسین اعرابی در بخش آقایان و دنیز هشتبران در بخش بانوان به مقام نخست رسیدند.
در بخش آقایان دو بازیکن تیم ملی دارت ایران فینال را برگزار کردند که در پایان حسین اعرابی توانست با نتیجه ۵ بر ۲ مقابل علیرضا ایزدی به پیروزی رسیده و ضمن قهرمانی، جایزه ۱۵۰۰ دلاری این دوره از مسابقات را از آن خود کند. محمد روشن‌بین و مسعود فلاحتی نیز به مقام سوم مشترک رسیدند.
اما فینال بخش بانوان را دنیز هشتبران، دارنده مقام سوم نوجوانان جهان و مژگان رحمانی، پدیده این دوره از مسابقات برگزار کردند که در پایان هشتبران توانست با نتیجه ۵ بر ۰ حریف را شکست داده و بر سکوی قهرمانی بایستد و جایزه ۱۰۰۰ دلاری را از آن خود کند.
طاهره عیدی از و طاهره یدالله‌زاده نیز به طور مشترک به مقام سوم این دوره از مسابقات رسیدند.
شایان ذکر است این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی دارت ثبت شده است..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc