کد خبر : 19234
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1395 - 22:00

نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات طرح اصلاح نظام بانکداری در کمیسیون متبوعش خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدناصرنماینده مردم فلاورجان و نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضا و با دستور بررسی طرح اصلاح نظام بانکداری برگزار شد. وی افزود: در این جلسه درباره طرح اصلاح نظام بانکداری و

حجت‌الاسلام سیدناصرimg_20160925_233342نماینده مردم فلاورجان و نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز عصر کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با حضور اعضا و با دستور بررسی طرح اصلاح نظام بانکداری برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه درباره طرح اصلاح نظام بانکداری و کلیات آن بحث و تبادل نظر شد.
نایب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در ادامه جلسه و در بررسی طرح مذکور، موافقان و مخالفان سخنان خود را در این رابطه مطرح کردند و نمایندگانی که از سوی بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات در جلسه حضور یافته بودند، سخنان خود را مطرح کردند.
موسوی لارگانی بر همین اساس اضافه کرد: در نهایت با توجه به صحبت‌ها و نظراتی که نمایندگان دولت و بانک مرکزی داشتند، کلیات طرح اصلاح نظام بانکداری به تصویب کمیسیون رسید، اما با توجه اینکه که گفتند دولت لایحه مربوط به این طرح را ارائه خواهد کرد، مقرر شد ۴۵ روز به دولت فرصت داده شود تا لایحه مزبور را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد، یعنی از امروز تا ۴۵ روز آینده، دولت فرصت دارد تا این لایحه را ارائه دهد.
وی در خاتمه گفت: در صورت عدم ارائه لایحه فوق‌الذکر از سوی دولت، کمیسیون اقتصادی جزئیات طرح را مورد بررسی قرار خواهد داد و با جدیت بیش‌تری به بررسی جزئیات می‌پردازد و درنهایت پس از ارزیابی ابعاد مختلف، طرح به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc