کد خبر : 19383
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1395 - 19:48

ثبت نام اینترنتی فرماندار فلاورجان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن

به نقل  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان،،مهندس هدایت فرماندار شهرستان صبح امروز در سامانه سرشماری عمومی نفوس ومسکن ثبت نام کرد . وی از مردم عزیز وشهید پرور شهرستان نیز دعوت کرد که در این طرح ملی که مطمئنا در برنامه ریزی ها ی شهرستان وهمچنین در تصمیم گیری های کلان کشور میتواند موثر باشد ،شرکت

به نقل  روابط عمومی فرمانداری فلاورجان،،مهندس هدایت فرماندار شهرستان صبح امروز در سامانه سرشماری عمومی نفوس ومسکن ثبت نام کرد .
image-6892
وی از مردم عزیز وشهید پرور شهرستان نیز دعوت کرد که در این طرح ملی که مطمئنا در برنامه ریزی ها ی شهرستان وهمچنین در تصمیم گیری های کلان کشور میتواند موثر باشد ،شرکت نمایند.
مدیر اجرایی سرشماری نفوس ومسکن در شهرستان همچنین افزود :سرشماری چراغ راهی است برای آینده ای بهتر واگر همه در سرشماری اینترنتی شرکت نمایند قطعا کسی از قلم نخواهد افتاد.
مهندس هدایت سرشماری عمومی را پیش در آمدی برای توسعه پایدار دانست وگفت:امیدواریم مردم عزیز شهرستان دراین طرح سرشماری اینترنتی که برای اولین بار است در کشور اجرا می شود به نحو مطلوب وشایسته شرکت نموده وباعث رشد وارتقا جایگاه شهرستان فلاورجان در این عرصه هم باشند..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc