کد خبر : 19453
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1395 - 15:22

مراسم روز عاشورا در شهرستان فلاورجان

در دهمین روز از ماه محرم‌ الحرام، آیین عزاداری روز عاشورا با حضور هیئت های مذهبی در نقاط مختلف فلاورجان برگزار شد. در دهمین روز از ماه محرم‌ الحرام، آیین عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا با حضور هیئت های مذهبی و انبوه عزاداران حسینی در نقاط مختلف فلاورجان برگزار

در دهمین روز از ماه محرم‌ الحرام، آیین عزاداری روز عاشورا با حضور هیئت های مذهبی در نقاط مختلف فلاورجان برگزار شد.

در دهمین روز از ماه محرم‌ الحرام، آیین عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا با حضور هیئت های مذهبی و انبوه عزاداران حسینی در نقاط مختلف فلاورجان برگزار شد.

458
هیئت‌های عزاداری و سوگوارن  اباعبدالله‌الحسین (ع) در حالی که لباس سیاه به تن کرده بودند و پرچم‌های سبز و سیاه و علم مزین به نام امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) را با خود حمل می‌کردند، ندای یا حسین، یا اباالفضل، یا شهید کربلا و هیهات‌من‌الذّله سر دادند.
در عاشورای حسینی عزاداران حال و هوایی دیگر داشتند، شهرها و روستاهای فلاورجان همه مملو از عاشقانی بود که در مصیبت امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان سیاه پوش شده‌بودند. و هرکس به گونه‌ای عشق و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان نشان می‌داد و در سوگ این مصیبت جانکاه به عزاداری و سوگواری پرداخته بود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc