کد خبر : 19535
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 7:15

رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان در پیامی این هفته را به همه ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک گفت.

به مناسبت هفته تربیت بدنی، رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان در پیامی این هفته را به همه ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک گفت. متن کامل این پیام به این شرح است؛ به نام خدا ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد. ورزش رمز سلامت، تندرستی و

به مناسبت هفته تربیت بدنی، رئیس اداره ورزش و جوانان فلاورجان در پیامی این هفته را
به همه ورزشکاران و ورزش دوستان تبریک گفت.tabitvarzsh11
متن کامل این پیام به این شرح است؛
به نام خدا
ورزش به عنوان پدیده اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی و بنیادی در زندگی امروز دارد. ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
اثرات مثبت ورزش نه تنها بر سلامت جسم، که بر روح و روان نیز به اثبات رسیده و با روحیه بالا و اندیشه قوی است که می توان بر انواع مشکلات و ناملایمات زندگی فائق آمد و از طرفی دیگر اگر انسان، جامعه و زندگی سالم را هدف اصلی توسعه پایدار بدانیم در این صورت، ورزش را باید محور و زیربنای سالم سازی جامعه و پایدار ترین ابزار برای مقابله با بروز انواع انحرافات و آسیبهای اخلاقی و اجتماعی قلمداد کرد.
از این منظر ورزش هیچگاه محدود به زمان، مکان، جنس و سن نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزش و پیروی از سخن رهبر فرزانه انقلاب در بخش ورزش همگانی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه قرار گیرد. ۲۶مهر ماه تا ۲آبان ماه به عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است.
این هفته فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است. اینجانب فرارسیدن هفته تربیت بدنی را به عموم مردم خصوصاً عموم ورزشکاران، جامعه ورزش شهرستان فلاورجان به ویژه هیات ورزشی ، پیشکسوتان و قهرمانان و مربیان و داوران؛ همچنین کارکنان اداره ورزش و امور جوانان و تربیت بدنی آموزش و پرورش و تربیت بدنی بسیج سپاه پاسداران و بسیج ورزشکاران ، همچنین تمام کسانی که در پیش برد ورزش شهرستان سهمی را به عهده دارند تبریک عرض می نمایم.
بی شک ورزش شهرستان با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان، مستعد و بالنده از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایتهای لازم از طرف مسئولین ارشد، می توان شاهد حضور پررنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران غیور شهرستان هم در بخش آقایان و هم بانوان در عرصه رقابتهای ملی و بین المللی بود. توفیق و سربلندی جامعه ورزش شهرستان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
مهدی مرادی
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc