کد خبر : 19544
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1395 - 15:08

رییس اداره حفاظت از محیط زیست فلاورجان از پلمپ یک شرکت دانه بندی شن و ماسه در این شهرستان به دلیل عدم رعایت موازین زیست محیطی خبر داد.

کارشناسان اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان فلاورجان طی گشت و پایش واحدهای صنعتی شهرستان فلاورجان یک واحد دانه بندی شن و ماسه   را پلمپ کردند. . محمد ولید مغربی سرپرست  اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فلاورجان گفت : آلودگی عبارتست از پخش یا آمیختن مواد خارجی به آب ، هوا ، خاک به میزانی که کیفیت

کارشناسان اداره حفاظت محیط‌ زیست شهرستان فلاورجان طی گشت و پایش واحدهای صنعتی شهرستان فلاورجان یک واحد دانه بندی شن و ماسه   را پلمپ کردند.
photo_2016-10-07_00-39-00
. محمد ولید مغربی سرپرست  اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان فلاورجان گفت : آلودگی عبارتست از پخش یا آمیختن مواد خارجی به آب ، هوا ، خاک به میزانی که کیفیت فیزیکی ، شیمیایی و یا بیولوژیکی آن را به گونه ای تغییر دهد که به حال انسان ، سایر موجودات و آثار و ابنیه مضر باشد. ولید مغربی افزود؛ طبق این تعریف آلودگی لزوما شامل خسارات فیزیکی نمی باشد و ایجاد وقفه در فعالیتهای انسانی خود آلودگی است .
وی گفت:با توجه به اینکه این واحد تولیدی باعث ایجاد آلودگی شدید در منطقه شده بود از ادامه فعالیت آن توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جلوگیری شد.
ولید مغربی گفت : علاووه بر قوانین زیست محیطی موجود با استناد به متون دین مبین ، احادیث و روایات معصومین،دین اسلام اهمیت فوق العاده ای به محیط زیست داده است و آلودگی محیط زیست از نظر اخلاقی و شرعی نیز مردود است .وی یادآور شد از فعالیت این واحد آلوده کننده به دلیل عدم توجه به اخطارهای مکرر زیست محیطی مبنی بر رفع آلایندگی هوا در شهرستان فلاورجان جلوگیری شد و تا رفع آلایندگی این واحد صنعتی همچنان در پلمب خواهد بود..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc