کد خبر : 19592
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 مهر 1395 - 11:18

آغاز سرشماری حضوری در فلاورجان توسط مأمور/مأموران سرشماری کارت و فرم مخصوص دارند

آغاز سرشماری حضوری در فلاورجان توسط مأمور/مأموران سرشماری کارت و فرم مخصوص دارند موسوی معاون اجرایی ستاد سرشماری فلاورجان گفت: از امروز سرشماری حضوری نفوس و مسکن در سطح شهرستان توسط ۷۳ مأمور انجام می شود. معاون اجرایی ستاد سرشماری فلاورجان وبخشدار بخش مرکزی فلاورجان در گفتگو با نیوز فلاورجان افزود : آن دسته از افرادی

آغاز سرشماری حضوری در فلاورجان توسط مأمور/مأموران سرشماری کارت و فرم مخصوص دارند5511
موسوی معاون اجرایی ستاد سرشماری فلاورجان گفت: از امروز سرشماری حضوری نفوس و مسکن در سطح شهرستان توسط ۷۳ مأمور انجام می شود.
معاون اجرایی ستاد سرشماری فلاورجان وبخشدار بخش مرکزی فلاورجان در گفتگو با نیوز فلاورجان افزود : آن دسته از افرادی که از طریق سرشماری اینترنتی ثبت نام کرده اند تنها هنگام حضور مأموران سرشماری کدرهگیری خود را ارائه دهند.
وی با بیان اینکه سرشماری حضوری توسط ۷۳ مأمور در سطح شهرستان فلاورجان برگزار می شود، اظهار کرد: مأموران سرشماری، کارت شناسایی و لباس فرم مخصوص دارند و از تب لت برای ثبت اطلاعات استفاده می کنند و دیگر از برگه های سرشماری در سال جاری استفاده نمی شود و این گونه شهروندان می توانند مأموران ما را بشناسند.
معاون اجرایی ستاد سرشماری فلاورجان افزود: گروه‌‌های سرشمار نیز توسط وسایل نقلیه فراهم شده از سوی دستگاه های مختلف در سطح شهرستان جا به جا می شوند تا آمارگیری سریعتر انجام شود.
موسوی با اشاره به اینکه سرشماری اینترنتی تا دور روز دیگر هم تمدید شد، عنوان کرد: همچنین مأموران سرشماری برای دریافت اطلاعات خانوارها به درب منازل مراجعه می‌کنند که امیدواریم همکاری های لازم همشهریان با آنان صورت گیرد.
وی افزود: در حال حاضر در حدود ۲۸ درصد از فلاورجانی ها در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن شرکت کرده اند و می طلبد عموم مردم همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند، چرا که جمع آوری این اطلاعات در تصمیم گیری های کلان کشوری بسیار مؤثر است.
 .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc