کد خبر : 19898
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1395 - 14:16

مراسم یادواره (شهدا آبروی کوچه ها و افتخار محله) در روستای هویه برگزارشد

اولین مراسم یادواره (شهدا آبروی کوچه ها و افتخار محله) در روستای هویه برگزارشد اولین یادواره و اولین شهید افتخار محله ی  روستای هویه با محوریت  شهید گران قدر مسلم اکبری روز یکشنبه ۹ آبان ماه ۱۳۹۵ به عطر ۲۲ شهید گران قدر دوران هشت سال دفاع مقدس در روستای هویه شهرستان فلاورجان برگزار شد.

اولین مراسم یادواره (شهدا آبروی کوچه ها و افتخار محله) در روستای هویه برگزارشد
اولین یادواره و اولین شهید افتخار محله ی  روستای هویه با محوریت  شهید گران قدر مسلم اکبری روز یکشنبه ۹ آبان ماه ۱۳۹۵ به عطر ۲۲ شهید گران قدر دوران هشت سال دفاع مقدس در روستای هویه شهرستان فلاورجان برگزار شد.dsc01920
این مراسم معنوی که به منظور میثاق با شهیدان، بیعت با ولایت با حضور خانواده های محترم شهدا، رزمندگان، همرزمان شهدا، مسئولین سپاه ناحیه فلاورجان، ائمه ی جماعات و قشر هایی از مردم ولایت مدار شرکت داشتند.مراسم از ساعت ۱۵ شروع  و تا اذان مغرب به طول انجامید  و خانواده ی شهید و همرزمانش به بیان خاطرات و حماسه آفرینی و ویژگی ها و سبک زندگی شهید پرداختند.
شهید مسلم اکبری از مردان بی ادعا و لبیک گو به امام زمان خود بود و زمانی که دشمنان آمدند و چشم طمع به ایران دوختند، نگذاشتند به اندرونی خانه های ما رخنه کنند و با همه ی سختی ها ، رنج ها و کمبود تجهیزات نظامی در سایه ی روحیه ی شهادت طلبی با ایمان قوی و تقوا توانستند، دشمن متجاوز را شکست دهند. و با دفاع ازآرمان ها و اعتبار بین المللی به کشور عزیزمان ایران بدهد.
شهید مسلم اکبری یکم ابان ماه ۱۳۳۷ در روستای هویه از توابع شهرستان فلاورجان چشم به جهان گشود. پدرش محمد کشاورز بود و مادرش فاطمه نام داشت. شهید مسلم اکبری تا پایان دوره ی متوسطه در رشته ی اقتصاد درس خواند و موفق به اخذ دیپلم شد.
شهید مسلم اکبری به عنوان بسیجی در سال ۵۹ در جبهه حضور یافت و در ۱۶ آبان ماه ۱۳۵۹ در منطقه ی بانه هنگام درگیری با گروه های ضد انقلاب بر اثر اصابت گلوله  به سفیدی ران هر دو پا مجروح و به بیمارستان بانه اعزام گردید و سپس بر اثر جراحات شدید به فیض شهادت نائل میگردد..

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc