کد خبر : 19961
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 آبان 1395 - 2:09

پیام مدیر آموزش و پرورش فلاورجان به مناسبت فرارسیدن یوم ا… سیزده آبان

مدیر  آموزش و پرورش فلاورجان به مناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد. … سیزدهم آبان برگی زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دلهای مومنان جسارت استکبارستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و یادآور این واقعیت شد که سرانجام ، دیوار ظلم و ستم فروریختنی است. درتاریخ

مدیر  آموزش و پرورش فلاورجان به مناسبت ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد. …5590
سیزدهم آبان برگی زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی است که به دلهای مومنان جسارت استکبارستیزی و درس بزرگ شهادت و دلیری آموخت و یادآور این واقعیت شد که سرانجام ، دیوار ظلم و ستم فروریختنی است. درتاریخ پرفرازونشیب کشورمان ، این روزشاهد تبعید سرسلسله ی بیداردلان ونادره ی روزگاران حضرت امام خمینی (ره) بوده است.
با اغتنام فرصت به روان پاک روح خدا وهمه ی جانهای خدایی به ویژه شهدای دانش آموز که بیداری توام با آزادی معنوی و رهایی از یوغ استکبار را برای ما به ارمغان آوردند و استقلال و جمهوری اسلامی را به ما ارزانی داشتند ، سلام و درود می فرستیم .
اینجانب ضمن دعوت از جامعه ی فرهنگی شهرستان به خصوص دانش آموزان برای حضور در مراسم یوم ا…سیزده آبان ، از شما آینده سازان ایران اسلامی می خواهم روحیه ی حقیقت جویی ، استکبارستیزی و عدالت طلبی را در دل و جان خود بیدار نگه دارید و در پرتو رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب و توصیه های رئیس جمهور محترم در ترویج فرهنگ استکبارستیزی وعدالت محوری در راستای تحقق صلح و زیستن در دنیای سرشار از نشاط و امید و عاری از جنگ و خشونت کوشش کنید .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان فلاورجان
علی اکبر کمالی.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc