کد خبر : 682
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:32

برای ترویج و تعلیم قرآن کریم بانوی فلاورجانی منزل مسکونی خود را وقف کرد

برای ترویج و تعلیم قرآن کریم بانوی فلاورجانی منزل مسکونی خود را وقف کرد

برای ترویج و تعلیم قرآن کریم بانوی فلاورجانی منزل مسکونی خود را وقف کرد به گزارش فالنا به نقل از فارس رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید یک وقف جدید برای ترویج و تعلیم قرآن کریم در این شهرستان به ثبت رسید.   احمد آزادگی در

برای ترویج و تعلیم قرآن کریم بانوی فلاورجانی منزل مسکونی خود را وقف کرد
به گزارش فالنا به نقل از فارس رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان گفت: همزمان با فرا رسیدن سال جدید یک وقف جدید برای ترویج و تعلیم قرآن کریم در این شهرستان به ثبت رسید.

 

احمد آزادگی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: بانوی خیّر و نیک‌اندیش فلاورجانی یک باب منزل مسکونی در روستای طاد از بخش پیربکران شهرستان فلاورجان را وقف کرد.

وی تصریح کرد: بانو جهان‌طالبی طادی با نیت خیرخواهانه و نیک‌اندیشانه خود عواید حاصل از این وقف را صرف امور فرهنگی، مذهبی و به ویژه ترویج و تعلیم قرآن کریم در روستای طاد کرده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان اضافه کرد: موقوفه به ثبت رسیده در سامانه ثبت موقوفات استان توسط واقف خیراندیش ۶ دانگ از عرصه و اعیان یک باب منزل مسکونی به مساحت ۳۱۰ متر مربع به ارزش تقریبی یک میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال است

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc