کد خبر : 684
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:43

امام‌جمعه موقت اصفهان: مذاکرات هسته‌ای ایران توأم با عزت بود

امام‌جمعه موقت اصفهان:  مذاکرات هسته‌ای ایران توأم با عزت بود

 امام‌جمعه موقت اصفهان در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سیدمجتبی میردامادی» امروز(دوشنبه ۱۷ فروردین‌ماه) در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان، سال جاری را سال عزت اسلام و ایران برشمرد و

 امام‌جمعه موقت اصفهان در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «سیدمجتبی میردامادی» امروز(دوشنبه ۱۷ فروردین‌ماه) در مراسم تودیع و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان، سال جاری را سال عزت اسلام و ایران برشمرد و افزود: دنیا در حال تغییر است و تحول جزئی از خلقت مادی بشر محسوب می‌شود. همه چیز در این دنیا فانی و زودگذر است و تغییر و تحولات عالم طبق یک نظم مشخص انجام می‌شود.

 

وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان را به سبب ویژگی تک جنسیتی دانشگاهی منحصر به فرد دانست و گفت: اساتید و دانشجویان این واحد دانشگاهی از این تک جنسیتی بودن ضرر نمی‌کنند و اگرچه در سال‌های نخست اجرای این تصمیم مخالفت‌هایی نیز با آن انجام شد اما درنهایت ۸۹ درصد والدین طی یک نظرسنجی موافقت خود را با تک جنسیتی شدن این واحد دانشگاهی اعلام کردند.

 

امام‌جمعه‌ی موقت اصفهان به برخی برکات تک جنسیتی بودن دانشگاه‌ها در کشور اشاره کرد و گفت: دختران و پسران از این طریق از برخی مفاسد اجتماعی دور می‌شوند، چون بر اساس تجربه ازدواج‌های ناشی از روابط نامشروع موفق و بادوام نبوده و بیشتر احساسی و غیرمعقول هستند.

 

میردامادی تصریح کرد: از همین‌رو تلاش شده تا علاوه‌بر تک جنسیتی شدن این دانشگاه، ریاست آن نیز به یک خانم واگذار شود.

 

وی با اعتقاد به این‌که نتیجه عمل از تداوم آن بسیار مهم‌تر است، گفت: مسئولان در هر سطح باید از فرصت موجود در راستای کمک به خلق و حرکت در مسیر اهداف الهی استفاده کنند.

 

امام‌جمعه‌ی موقت اصفهان با بیان این‌که تلاش انقلاب نوجوان ایران معرفی اسلام ناب محمدی به جهانیان است، افزود: یکی از دلایل مقام معظم رهبری برای حضور تیم مذاکره‌کننده بر سر میز مذاکرات معرفی اسلام به جهان بوده است به‌طوری‌که می‌توان گفت مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۱+ ۵ نمونه‌ای از مذاکرات توأم با عزت و قدرت بود، چون به دنیا ثابت کرد اسلام دین منطق و برهان است.

 

میردامادی گفت: دنیای استکبار بنای اسلام‌ستیزی را در پیش‌گرفته و در این میان مقام معظم رهبری با درایت حکیمانه خود در پیامی به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی اعلام کردند که برای شناخت اسلام به خود اسلام مراجعه کنند و اسیر دست تبلیغات ضد اسلامی نشوند.

 

وی به گوشه‌ای از اقدامات ضد دینی گروهک‌های تروریستی در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: این گروه‌های بنیادگرا با فساد، جنایت و شقاوت تمام سر مسلمین را می‌برند و الله‌اکبر فریاد می‌زنند بااین‌حال مردم هشیار دنیا در جریان ارسال پیام رهبری، پیام ایشان را درک کردند و تا حدودی به عمق اقدامات این گروهک‌ها پی بردند.

 

امام‌جمعه‌ی موقت اصفهان سخنان وزیر امور خارجه کشور با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره‌ی فتوای رهبری در خصوص بمب هسته‌ای را مورد تأکید قرار داد و گفت: رهبر معظم انقلاب استفاده از بمب هسته‌ای را در هر شرایطی حرام اعلام کرده‌اند و نه تنها ایران دلیلی برای استفاده از تسلیحات ضد بشری از نوع هسته‌ای نمی‌بیند، بلکه همواره تلاش کرده تا ارزش‌های خود را به دنیا معرفی کند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc