کد خبر : 686
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 فروردین 1394 - 15:53

انهدام باند سارقان مشتریان بانک ها

انهدام باند سارقان مشتریان بانک ها

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فردی ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان خمینی شهر عنوان داشت که دو نفر ترک نشین موتورسیکلت مبلغ ۹۰ میلیون ریال وجه نقد را از خودروی وی سرقت کرده و متواری شدند. با اظهارات شاکی، بلافاصله واحد گشت پلیس ۱۱۰ در محل حاضر و با

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فردی ضمن تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ شهرستان خمینی شهر عنوان داشت که دو نفر ترک نشین موتورسیکلت مبلغ ۹۰ میلیون ریال وجه نقد را از خودروی وی سرقت کرده و متواری شدند.

با اظهارات شاکی، بلافاصله واحد گشت پلیس ۱۱۰ در محل حاضر و با در دست داشتن اطلاعات ظاهری از متهمان، به تعقیب آنان می پردازند.

سرانجام با اقدام ویژه پلیسی متهمان در فرار خود ناکام مانده و توسط ماموران دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل می شوند و در تحقیقات صورت گرفته با توجه به دلایل و مستندات موجود به ۲۶ فقره سرقت از مشتریان بانک ها در شهرستان های، اصفهان، فلاورجان، لنجان، نجف آباد و خمینی شهر اعتراف می کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: متهمان ۴۰ و ۴۳ ساله، غیر بومی و دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه سرقت مسلحانه، جعل پلاک ، حمل مواد مخدر و سرقت به عنف هستند.

سرهنگ خسرو احمدی افزود: این افراد با کمین در کنار بانک ها به زاغ زنی مشتریان پرداخته و افرادی که وجوه نقد بالا در دست داشتند را تعقیب و در فرصت مناسب با پنچر کردن خودروی آنان، وجوهشان را سرقت کرده و متواری می شدند.

وی بیان اینکه با اعترافات متهمان، همدست دیگر آنان نیز در عملیاتی دیگر توسط ماموران دستگیر شد، گفت: افراد دستگیر شده همراه پرونده و شکات جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شدند.

سرهنگ احمدی، حمل وجوه نقد بالا بدون داشتن پوشش مناسب، گذاشتن وجه نقد بدون پوشش داخل خودرو بدون رعایت کردن مسایل ایمنی، عدم استفاده از سیستم های نوین بانکی در انتقال وجوه نقد و عدم حساسیت شهروندان در خصوص پرسه زنی افراد در اطراف آنان را از جمله موارد مهمی یاد کرد که در موفق شدن سارقان در انجام عمل مجرمانه آنها موثر بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: با کمی دقت و توجه و حساسیت بیشتر و توجه به اصول ایمنی و رعایت نکات پیشگیرانه می توان از وقوع این گونه سرقت ها جلوگیری کرد و سارقان را در انجام عمل مجرمانه خود ناکام گذاشت.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc