کد خبر : 688
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 14:40

نماینده مردم فلاورجان :بسیج نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

نماینده مردم فلاورجان :بسیج نقش موثری در تحقق اقتصاد مقاومتی دارد

ناصر موسوی نماینده مردم فلاورجان در گفتگو با خبرنگاراقتصادی خبر گزاری بسیج  گفت :بسیج از زمان تاسیس به فرمان رهبرفقید  انقلاب نقش بسیار موثری در جبهه و بازسازی مناطق جنگی داشته است و در فعالیت های عمرانی بسیار موفق ظاهر شد و نقش موثری ایفا کرد . وی افزود:در اقتصاد مقاومتی نیز که تحت نظر

ناصر موسوی نماینده مردم فلاورجان در گفتگو با خبرنگاراقتصادی خبر گزاری بسیج  گفت :بسیج از زمان تاسیس به فرمان رهبرفقید  انقلاب نقش بسیار موثری در جبهه و بازسازی مناطق جنگی داشته است و در فعالیت های عمرانی بسیار موفق ظاهر شد و نقش موثری ایفا کرد .

وی افزود:در اقتصاد مقاومتی نیز که تحت نظر ولی امر مسلمین است بسیج میتواند بسیار تاثیر گذار باشد و به واسطه نیروهای ارزشمندی که دارد و نیروهای متدین و کارآمد  که پایبند به نظام و خون شهدا هستند و میتوانند تاثیر گذار باشد.

نماینده فلاورجان  با اشاره به فعالیت های بسیج در ایام نوروز گفت :همین حرکت هایی که بسیج در ایام نوروزانجام دادند و در مناطق محروم حاضر شدند و در سازندگی مکانهایی مانند مساجد و مدارس همکاری کردند کارهای بزرگی بود و این نشان می دهد بسیج در مسایل اقتصادی نیز میتواند بسیار خوب ورود کند.

وی تصریح  کرد اقتصاد مقاومتی که رهبری بر آن تاکید دارند یعنی دست به دست هم بدهیم  تولید داخل را افزایش دهیم و از تولیدات داخل بهره ببریم.یعنی همین  شعار سال و همدلی و همزبانی میتواند محقق شود اگر به تولیدات داخلی اهمیت داده شود و همین موضوع میتواند به عدم وابستگی به کشورهای دیگر بیانجامد.

این نماینده مجلس افزود:بسیج به واسطه کار خوبی که میکند و با کمترین هزینه میتواند طرح ها را به انجام برساند و متاسفانه در زمینه اقتصاد مقاومتی هیچ کدام از فعالیتهای دولت  و مجلس کافی نبوده است و برای تحقق اقتصاد مقاومتی خیلی جدی تر باید خود را نشان داد.

موسوی گفت :دولت ،مجلس و حتی قوه قضاییه باید در برنامه ریزی ها یشان سعی کنند نیاز های خود راحداقل از تولیدات داخلی فراهم کنند  وقتی دولت به این مسئله مصمم شود ملت هم که  رهبری همواره به آنها توصیه کرده پشتیبان دولت باشند به استفاده از کالاهای داخلی روی می آورند .

این عضو کمیسیون اقتصادی گفت :همچنین در این حالت زمینه برای رشد داخلی فراهم میشود ؛در حال حاضرتولید در کشور با سی درصد ظرفیت فعال است و به همین دلیل کشور با رکود روبرو است و این نشان از عدم استفاده ما از ظرفیت کامل داخلی دارد و نشان میدهد ما نتوانستیم آنگونه که باید نیازهای بخش تولید را فراهم کرده و سرمایه در گردش ومواد اولیه مورد نیازشان را فراهم کنیم.

وی در پایان تاکید کرد:دولت باید به این بخش کمک کند تا تولید داخلی پا بگیرد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc