کد خبر : 692
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 فروردین 1394 - 13:38

بانوی دیگری جایگزین نخستین رئیس زن در دانشگاه آزاد اسلامی شد

بانوی دیگری جایگزین نخستین رئیس زن در دانشگاه آزاد اسلامی شد

بانوی دیگری جایگزین نخستین رئیس زن در دانشگاه آزاد اسلامی شد با حکم میرزاده؛ بانوی دیگری جایگزین نخستین رئیس زن در دانشگاه آزاد اسلامی شد   نخستین رئیس زن در دانشگاه آزاد اسلامی با حکم دکتر حمید میرزاده تغییر کرد و جای خود را به بانوی فرهیخته دیگری داد. به گزارش فالنا به نقل از

بانوی دیگری جایگزین نخستین رئیس زن در دانشگاه آزاد اسلامی شد

با حکم میرزاده؛

بانوی دیگری جایگزین نخستین رئیس زن در دانشگاه آزاد اسلامی شد

 

نخستین رئیس زن در دانشگاه آزاد اسلامی با حکم دکتر حمید میرزاده تغییر کرد و جای خود را به بانوی فرهیخته دیگری داد.

به گزارش فالنا به نقل از آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای از زحمات دکتر شهلا روزبهانی قدردانی و دکتر سیما یحیی‌آبادی را به سمت سرپرستی واحد فلاورجان در استان اصفهان منصوب کرد.

مراسم تودیع و معارفه روسای واحد فلاورجان امروز سه شنبه با حضور حسین فقیهیان معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، فرماندار فلاورجان و تنی چند از مسئولان دانشگاهی و محلی، استادان و دانشجویان در سالن اجتماعات واحد فلاورجان برگزار شد.

سیما یحیی‌آبادی دارای دکترای زیست‌شناسی گیاهی و عضو هیئت علمی گروه زیست‌شناسی واحد فلاورجان است و چندین سال سابقه فعالیت‌های اجرایی همچون معاون آموزشی واحد فلاورجان و مدیریت گروه را در کارنامه خود دارد که با حکم دکتر میرزاده به عنوان سرپرست واحد فلاورجان منصوب شد.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات روسای قبلی دانشگاه به ویژه دکتر روزبهانی عمل به ارزش های اسلامی و دینی، تعامل سازنده با مسئولان استان و شهرستان، تلاش برای ایجاد روحیه شاداب و نوع آوری در دانشگاه، توسعه تحصیلات تکمیلی، ایجاد فضای دوستانه و ارتباط مستمر با دانشجویان را بخشی از برنامه‌های آتی خود دانست.

شهلا روزبهانی نیز گفت: خدا را شاکر هستم که در طول مسئولیت واحد فلاورجان با همکاری، همدلی و مشارکت همکاران توانستم گام‌های موثری را در پیشبرد اهداف دانشگاه بردارم به طوری که اعضاء خانواده دانشگاه در کنار یکدیگر با همدلی و دلسوزی تلاش کردند این واحد دانشگاهی در همه زمینه‌ها به افتخاراتی دست پیدا کند.

رئیس سابق واحد فلاورجان با توجه به اینکه نخستین رئیس زن دانشگاه آزاد اسلامی بود، اظهار کرد: سعی کردم در اداره دانشگاه با توکل به خداوند به گونه‌ای عمل کنم که همه باور کنند زنان هم می‌توانند در امور مدیریتی به وظایف خود عمل کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با چاپ یک کتاب گزارشی از عملکرد دوران مدیریت خود را در معرض دید علاقه مندان قرار دهد.

بر اساس گزارش آنا، روزبهانی در زمان مدیریت دکتر جاسبی رئیس اسبق دانشگاه آزاد از سال ۱۳۸۸ به عنوان نخستین رئیس زن در دانشگاه آزاد اسلامی به سمت ریاست واحد فلاورجان منصوب شده بود.

به گزارش آنا، اکنون دکتر فرح حبیب، دکتر پروین داداندیش، دکتر طاهره میرساردو و دکتر فاطمه بهجتی به ترتیب در سمت سرپرستی واحدهای پردیس، تهران‌غرب، گرمسار و اردکان دانشگاه آزاد اسلامی(در دوره مدیریت جدید دانشگاه) مشغول فعالیت هستند.

یحیی‌آبادی پنجمین زن رئیس در دوران مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی است که از سوی دکتر میرزاده به ریاست واحد فلاورجان منصوب شده است.

 اکنون ۵ سرپرست زن، دکتر فرح حبیب، دکتر پروین داداندیش، دکتر طاهره میرساردو، دکتر فاطمه بهجتی و دکتر سیما یحیی‌آبادی به ترتیب در سمت سرپرستی واحدهای پردیس، تهران‌غرب، گرمسار، اردکان و فلاورجان دانشگاه آزاد اسلامی مشغول فعالیت هستند

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc