کد خبر : 714
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 9:46

فرماندار فلاورجان: «همدلی و همزبانی» در نیت و جنبه‌های اجرایی و رفتاری تجلی می‌یابد

فرماندار فلاورجان: «همدلی و همزبانی» در نیت و جنبه‌های اجرایی و رفتاری تجلی می‌یابد

فرماندار فلاورجان: «همدلی و همزبانی» در نیت و جنبه‌های اجرایی و رفتاری تجلی می‌یابد   به گزارش فالنا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت در نخستین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، ضمن تبریک پیشاپیش هفته سلامت، با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی»

فرماندار فلاورجان: «همدلی و همزبانی» در نیت و جنبه‌های اجرایی و رفتاری تجلی می‌یابد

 

به گزارش فالنا  به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت در نخستین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، ضمن تبریک پیشاپیش هفته سلامت، با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» توسط مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: ما باید به شعار سال توجه ویژه‌ای داشته باشیم و از آن به عنوان نقشه و راهبردی در پیشبرد امور استفاده کنیم و برای تحقق آن در راستای مدیریت جهادی تلاشی مضاعف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه «همدلی و همزبانی» در نیت و جنبه‌های اجرایی و رفتاری تجلی می‌یابد، افزود: مسئولان به عنوان کارگزاران و مردم به عنوان ولی نعمتان و کارفرمایان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که باید درک متقابلی از یکدیگر داشته باشند تا انجام امور به نحو مطلوبی صورت پذیرد.

فرماندار فلاورجان به اهمیت دو انتخابات پیش روی در سال جاری نیز اشاره کرد و ادامه داد: تحقق «همدلی و همزبانی» بار دیگر با حضور پرشور مردم در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری رقم خواهد خورد.

وی بیان کرد: امیدواریم عملکرد ما به عنوان کارگزاران دولت در شهرستان به گونه‌ای باشد که علاوه بر خشنودی حق تعالی، موجبات رضایت مردم را نیز فراهم سازد.

هدایت بر اهمیت مباحث کارگروه سلامت و امنیت غذایی و ارتباط این مباحث با سلامت جامعه تأکید کرد و خواستار حضور فعال مسئولان شهرستان در جلسات این کارگروه شد.

در این نشست، ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سال گذشته و بسیج سلامت نوروزی، برنامه‌های هفته سلامت در سال جاری نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc