کد خبر : 719
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 8:13

نماینده مجلس: رانت، واگذاری باشگاه های بزرگ پایتخت را به تعویق انداخته است

نماینده مجلس: رانت، واگذاری باشگاه های بزرگ پایتخت را به تعویق انداخته است

به گزارش فالنا به نقل از صاحب نیوز، نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم معتقد است: رانت و برخی سودجویی ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پیروزی را به تعویق انداخته است. حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار این رسانه افزود: بنده خودم در سوالی از وزیر ورزش و

به گزارش فالنا به نقل از صاحب نیوز، نماینده مردم فلاورجان در مجلس نهم معتقد است: رانت و برخی سودجویی ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پیروزی را به تعویق انداخته است.
حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت و گو با خبرنگار این رسانه افزود: بنده خودم در سوالی از وزیر ورزش و جوانان اینموضوع را جویا شدم.
به گفته وی، سه سال متوالی است که دولت در بودجه سالانه ملکف می شود این دو باشگاه پایتخت را واگذار کند اما هنوز اتفاقی نیفتاده است.
این نماینده مجلس ادامه داد: شاید علت واگذار نشدن سنگین بودن قیمت پیشنهادی باشد ولی حقیقت امر سودجویی عده ای است که از مسیر رانت می خواهند این اتفاق نیفتد و خودشان بهره ببرند.
نماینده مردم فلاورجان افزود: تاکید بر واگذاری و خصوصی شدن این باشگاه ها همراه با نظارت دقیق خواسته عمومی است و نباید اجازه داد عده ای فرصت طلب از این موقعیت سوء استفاده کرده و کار خود را پیش ببرند.
بر این اساس، اواسط اسفند ماه سال گذشته، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه نشست هم‌اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزشی در ایران، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال اعلام کرده بود، هنوز برای این دو باشگاه ‌هیچ مشتری پیدا نشده‌ و اگر روند همین باشد، اداره این دو باشگاه به وضعیت کنونی ادامه خواهد داشت.
اما آخرین نقل قول در این رابطه از زبان رئیس کارگروه نظارت مجلس بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس است که روز گذشته اعلام کرد: مدیرعامل سابق پرسپولیس و صاحب‌امتیاز باشگاه استیل‌آذین برای خرید باشگاه پرسپولیس اعلام آمادگی کردند و شرکت‌های خودروسازی نیز برای خرید استقلال تمایل نشان داده اند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc