کد خبر : 724
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 فروردین 1394 - 12:03

نماینده مردم شهرستان فلاورجان :نقش موثر دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت جایگاه علمی و فرهنگی شهرهای کشور

نماینده مردم شهرستان فلاورجان :نقش موثر دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت جایگاه علمی و فرهنگی شهرهای کشور

نماینده مردم شهرستان فلاورجان :نقش موثر دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت جایگاه علمی و فرهنگی شهرهای کشور نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نقش دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت جایگاه علمی و فرهنگی شهرهای کشور را موثر دانست. حجت الاسلام سید ناصر موسوی به همراه اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان پس از بازدید

نماینده مردم شهرستان فلاورجان :نقش موثر دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت جایگاه علمی و فرهنگی شهرهای کشور

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نقش دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت جایگاه علمی و فرهنگی شهرهای کشور را موثر دانست.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی به همراه اصغر هدایت فرماندار شهرستان فلاورجان پس از بازدید از این واحد دانشگاهی و اطلاع از روند فعالیت های علمی، فرهنگی و عمرانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا،اظهار کرد: به لطف خداوند متعال واحد فلاورجان در امور عمرانی و توسعه فیزیکی پیشرفت های خوبی را داشته و انتظار می‌رود با همت مسئولان در افزایش رشته‌های تحصیلی به ویژه در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری تلاش شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان باید تلاش کنند رشته‌هایی که برای جوانان جذابیت دارد و نیاز بازار کار جامعه را تامین می‌کند در این دانشگاه راه اندازی شود تا جوانان مشتاق به ادامه تحصیل با انگیزه بیشتری جذب دانشگاه شوند.

وی با توجه به احادیث بزرگان دین در مشارکت امور خیریه و تحصیل علم گفت: با توجه به اینکه خوابگاه دانشجویی در واحد فلاورجان در حال ساخت است، افراد خیر و توانمند در راه اندازی این خوابگاه کمک کنند و به طور یقین این افراد به سبب اینکه زمینه را برای یادگیری علم و دانش فراهم می‌کنند در ثواب و پاداش والای تحصیل علم شریک هستند و مورد لطف و عنایت حق تعالی قرار خواهند گرفت.

موسوی درباره تاثیر واحد فلاورجان در سطوح علمی و فرهنگی شهرستان گفت: قطعا وجود دانشگاه در ارتقاء سطح علمی و فرهنگی شهرستان موثر بوده و با توجه به ویژگی تک جنسی واحد فلاورجان امیدواریم با برنامه ریزی دقیق مسئولان، زنان شهرستان بتوانند از پتانسیل علمی و فرهنگی این دانشگاه استفاده کنند و بنده هم به عنوان نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی برای پیشبرد اهداف و همچنین ارتقاء این واحد دانشگاهی تلاش خواهم کرد.

سیما یحیی آبادی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان نیز در گزارشی از روند فعالیت‌های واحد فلاورجان ابراز امیدواری کرد که این واحد با داشتن ۳۵ رشته تحصیلی، چهار هزار دانشجو، ۱۰۲ عضو هیئت علمی تمام وقت، داشتن آزمایشگاه های مجهز و مدرن تحقیقاتی و کسب رتبه‌های متعدد علمی، پژوهشی و فرهنگی با همکاری مسئولان شهرستان در مسیر پیشرفت و ترقی گام بردارد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc