کد خبر : 793
تاریخ انتشار : جمعه 11 اردیبهشت 1394 - 7:29

اقتصاد مقاومتی آینده ای روشن را ترسیم می کند ودر پرتو عقلانیت مشکلات حل می شود

اقتصاد مقاومتی آینده ای روشن را ترسیم می کند ودر پرتو عقلانیت مشکلات حل می شود

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد عصر پنجشنبه طی سخنانی در دومین یادواره ۲۲۵ شهید شهر قهدریجان گفت: اقتصاد مقاومتی مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است و رویکرد به کشور به اقتصاد دانش بنیان و مبتنی بر تولید سرآغاز تحول ساختاری در این بخش است . وی

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان حجت الاسلام محمد حسن ابوترابی فرد عصر پنجشنبه طی سخنانی در دومین یادواره ۲۲۵ شهید شهر قهدریجان گفت: اقتصاد مقاومتی مهمترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است و رویکرد به کشور به اقتصاد دانش بنیان و مبتنی بر تولید سرآغاز تحول ساختاری در این بخش است .

وی مدیریت بر مصرف را یکی از شاخصه های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: استفاده از دانش مهمترین و بهترین راه برای تولید بهتر، باکیفیت بالاتر و هزینه کمتر است و بهره وری از دانش تولید و مدیریت مصرف در همه بخشها از جمله بخش کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت باز اندیشی در روشهای سنتی و الگوهای کشاورزی از یکسو و تجدید نظر در الگوهای توسعه صنعتی از سوی دیگر گفت : آینده نگری و دور اندیشی در تولید ثروت نباید مورد غفلت قرار گیرد و ثروتی که با آلوده شدن محیط زیست بدست می آید ثروت نیست بلکه بلاست.

نمایندهٔ مردم تهران، ری و اسلامشهری د رمجلس شورای اسلامی افزود: با یک چرخش در زمینه اقتصاد در همه زمینه ها مواجه هستیم و اقتصاد مقاوم و پویا با کاهش هزینه ها و با استفاده درست از منابع و درآمدها بدست می آید.

ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود اقتدار، عزت وعظمت ایران اسلامی را ناشی مقاومت ، بصیرت مردم و فداکاری شهدا و ایثارگران دانست وافزود: در پرتو این فداکاریها دشمنان و قدرتهای بزرگ جهان امروز به نقطه ای رسیده اند که دیگر راهی جز گفتگو با کشور ما ندارند و این همه افتخار به خاطر استقامت، ایثار و از خودگذشتگی مردان پر قدرت میدان رزم و مبارزه این سرزمین است.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc