کد خبر : 806
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 - 10:10

یشترین حجم ترددها را در محورهای اصفهان- فلاورجان، اصفهان – مورچه خورت و اصفهان – نجف آباد

یشترین حجم ترددها را در محورهای اصفهان- فلاورجان، اصفهان – مورچه خورت و اصفهان – نجف آباد

سرهنگ رضا رضایی :یشترین حجم ترددها را در محورهای اصفهان- فلاورجان، اصفهان – مورچه خورت و اصفهان – نجف آباد سرهنگ رضا رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری (سه روز گذشته) که به دلیل تعطیلات پیش آمده با افزایش حجم سفر مواجه بودیم

سرهنگ رضا رضایی :یشترین حجم ترددها را در محورهای اصفهان- فلاورجان، اصفهان – مورچه خورت و اصفهان – نجف آباد

سرهنگ رضا رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از دهم تا دوازدهم اردیبهشت ماه جاری (سه روز گذشته) که به دلیل تعطیلات پیش آمده با افزایش حجم سفر مواجه بودیم شش نفر در اثر حوادث رانندگی در جاده های استان اصفهان جان خود را از دست دادند.

وی تعداد تصادفات منجر به جرح و فوت در این سه روز در استان اصفهان را ۴۱ فقره اعلام و اضافه کرد: روز پنجشنبه دهم اردیبهشت ۱۱ فقره تصادف با ۱۴ مجروح و دو کشته، روز جمعه یازدهم اردیبهشت ۱۶ فقره تصادف با ۲۲ مجروح و یک کشته و روز شنبه دوازدهم اردیبهشت ۱۴ فقره تصادف با ۲۸ مجروح و سه کشته در جاده های اصفهان روی داد.

وی بیشترین دلیل این حوادث را خروج وسیله نقلیه از جاده، واژگونی خودرو و برخورد با عابر پیاده عنوان و تصریح کرد: حوادث دیروز در محورهای اصفهان – شهرکرد، آزاد راه امیرکبیر در نطنز و اصفهان – میمه، حادثه روز جمعه در محور خور – طبس و حوادث روز پنجشنبه در محورهای سمیر- شهرضا و گلپایگان اتفاق افتاد.

سرهنگ رضایی همچنین بیشترین حجم ترددها را در محورهای اصفهان- فلاورجان، اصفهان – مورچه خورت و اصفهان – نجف آباد دانست و گفت: دیروز شنبه ۶۰۰ هزار تردد و روز جمعه ۷۰۰ هزار تردد خودرو در جاده های استان اصفهان صورت گرفته است.

رییس پلیس راه استان اصفهان تاکید کرد: روزهایی که بدلیل تعطیلات با حجم بیشتر تردد و مسافرت مواجه هستیم آمار تصادفات ما نیز چند برابر می شود.

وی با بیان اینکه ۶۰ درصد حوادث رانندگی اخیر مربوط به خودرو و خروج آن از مسیر بوده است افزود: عامل اصلی در این حوادث، عدم توجه راننده به مقررات راهنمایی و رانندگی است.

سه روز اخیر بدلیل تعطیلات ماه رجب، تولد امیرالمومنین (ع) و همچنین مساعد بودن آب و هوا تعداد زیادی از هموطنان به استان های مختلف سفر کردند.

استان اصفهان نیز در این چند روز پذیرای تعداد زیادی از گردشگران بود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc