کد خبر : 822
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اردیبهشت 1394 - 7:10

آغاز طرح آمار برداری مبدا-مقصد درشهرستان فلاورجان همزمان با سراسر کشور

آغاز طرح آمار برداری مبدا-مقصد درشهرستان فلاورجان  همزمان با سراسر کشور

این طرح  در روبروی پمپ بنزین شهر قهدریجان در حال آمار برداری میباشد این طرح با هدف سازماندهی حمل ونقل جاده ای در زمینه کالا ،مسافر وترانزیت ،ایمن سازی عبور ومرور شبکه راههای کشور،کاهش تصادفات، تهیه الگوی سفرهای باری، مسافری وشخصی ، اقتصادی نمودن صنعت حمل ونقل و مصرف انرژی با همکاری پلیس راهور ناجا

این طرح  در روبروی پمپ بنزین شهر قهدریجان در حال آمار برداری میباشد

این طرح با هدف سازماندهی حمل ونقل جاده ای در زمینه کالا ،مسافر وترانزیت ،ایمن سازی عبور ومرور شبکه راههای کشور،کاهش تصادفات، تهیه الگوی سفرهای باری، مسافری وشخصی ، اقتصادی نمودن صنعت حمل ونقل و مصرف انرژی با همکاری پلیس راهور ناجا اجرا می شود

طرح آماربرداری مبدا – مقصد سیستم حمل و نقل جاده‌ای کشور از ساعت ۶ صبح فردا آغاز خواهد شد و به مدت ۴ روز تا ساعت ۶ صبح روز ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل:‌ خروجی این آمارگیری را در اولین فرصت در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد. هدف بعدی ما استفاده از ظرفیت‌های موجود در حمل‌ونقل جاده‌ای است و باید قیمت‌ها در این بخش کمینه باشد.

آدم‌نژاد با بیان این‌که در ۸۰۰ نقطه ایستگاه آمارگیری داریم، گفت:‌این آمارگیری به‌صورت شبانه‌روزی به مدت چهار روز اجرا می‌شود. حدود ۷۰۰۰ نفر آمارگیر مستقیم و ۱۰۰۰ نفر نیز از پلیس و سازمان راهداری و حمل‌ونقل در این آماربرداری مشارکت می‌کنند.

به گفته وی، در طرح “آماربرداری مبدا و مقصد جاده‌های سراسر کشور” ۲۲ درصد آمارگیری در پاسگاه‌های پلیس، ۴ درصد در عوارضی‌ها، ۱۵ درصد در مراکز خدمات رفاهی، ۲۷ درصد در پمپ‌های بنزین و ۳۲ درصد نیز در مساجد و خدمات تکی انجام می‌شود.

 

 

 

.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc