کد خبر : 830
تاریخ انتشار : جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 8:57

نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله شریعت در فلاورجان برگزار شد

نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله شریعت در فلاورجان برگزار شد

نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله شریعت در فلاورجان برگزار شد آئین بزرگداشت آیت الله شریعت از علمای استان اصفهان امروز برگزار شد . به گزارش فالنا   ، آئین نخستین سالروز درگذشت آیت الله شریعت فلاورجانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری ،رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ،

نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله شریعت در فلاورجان برگزار شد

آئین بزرگداشت آیت الله شریعت از علمای استان اصفهان امروز برگزار شد . به گزارش فالنا   ، آئین نخستین سالروز درگذشت آیت الله شریعت فلاورجانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری ،رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اصفهان برگزار شد .

در این آئین که در مسجد اعظم فلاورجان با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از خانواده شهدا، مردم و مسئولان استان و شهرستان برگزار شد ، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد فرماندهی کل قوا ، آیت الله شریعت را فردی خیر و عاشق مردم خواند و گفت: این شخصیت در تمام عمر به دنبال امور خیر و تربیت طلبه ها بود.حجت الاسلام والمسلمین صفایی افزود: آیت الله شریعت فردی ،مخلص و صادق بود که به دنبال هیچ پست و مقامی نبود.وی گفت : این شخصیت والا در هر جا که احساس می کرد می تواند مفید واقع شود و بهتر به مردم خدمت کند وارد می شد

.حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری رئیس دفتر بازرسی رهبری، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ، پیش از این آئین بر سر مزار این عالم ربانی رفتند .

آیت‌الله شریعت نخستین امام جمعه فلاورجان،رئیس و موسس حوزه علمیه شهرستان فلاورجان و پدر شهید محمد شریعت ، به دلیل کهولت سن و بیماری کلیوی و تنفسی ، ۲۵ اردیبهشت پارسال در سن ۷۸سالگی دار فانی را وداع گفت و در گلزار شهدای فلاورجان به خاک سپرده شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc