کد خبر : 832
تاریخ انتشار : جمعه 18 اردیبهشت 1394 - 2:06

معاون فرماندار فلاورجان: همه مردم جهان انقلاب اسلامی ایران را با نام امام خمینی (ره) می شناسند

معاون فرماندار فلاورجان: همه مردم جهان انقلاب اسلامی ایران را با نام امام خمینی (ره) می شناسند

به گزارش فالنا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، عباس آقایی معاون فرماندار فلاورجان در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های سوم خرداد و ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، با بیان اینکه همه مردم جهان انقلاب اسلامی ایران را با نام امام خمینی (ره) می شناسند، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان

به گزارش فالنا به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، عباس آقایی معاون فرماندار فلاورجان در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های سوم خرداد و ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره)، با بیان اینکه همه مردم جهان انقلاب اسلامی ایران را با نام امام خمینی (ره) می شناسند، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) به عنوان الگویی در تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و علمی زبانزد و راهگشا بوده اند.

معاون فرماندار فلاورجان با اشاره به محبوب القلوب بودن امام خمینی (ره)، افزود: اگر به برخی کشورهای اسلامی سفر کنیم، متوجه خواهیم شد که همه مسلمانان جهان علاقه و ارادت خاصی به امام راحل ما دارند و ایشان را رهبر و پیشوای خود در انجام امور می دانند.

وی به برخی صفات و ویژگی های برجسته و ممتاز امام خمینی (ره) نیز اشاره کرد و از دستگاه های اجرایی شهرستان خواست که مراسم بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب را هرچه پرشورتر و باشکوهتر از گذشته برگزار کنند.

آقایی با اشاره به سوم خرداد، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، اظهار داشت: حماسه آفرینی های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس مرهون رهنمودهای داعیانه حضرت امام خمینی (ره) بود.

در این جلسه، ائمه جمعه شهرهای فلاورجان، پیربکران و بهاران نیز مطالبی را پیرامون فتح خرمشهر و بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) بیان کردند.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc