کد خبر : 834
تاریخ انتشار : شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 0:48

وصیتنامه شهید محمدشریعت

وصیتنامه شهید محمدشریعت

وصیتنامه شهید محمدشریعت بسم الله الر حمن الرحیم  فلیقاتل فی سبیل الله ا لذین یشرون الحیوه الدنیا بالاخره من یقتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما (نساء ایه ۷۳) مومنان باید در راه خدا با انان که حیات مادی را بر گزیدند جهاد کنندوهر کس در راه خدا کشته شد یا فاتح گردید زود

وصیتنامه شهید محمدشریعت

بسم الله الر حمن الرحیم
 فلیقاتل فی سبیل الله ا لذین یشرون الحیوه الدنیا بالاخره من یقتل فی سبیل الله فیقتل او یغلب فسوف نوتیه اجرا عظیما (نساء ایه ۷۳)
مومنان باید در راه خدا با انان که حیات مادی را بر گزیدند جهاد کنندوهر کس در راه خدا کشته شد یا فاتح گردید زود باشد که او را در( بهشت ابدی)اجری عظیم دهیم .
 شروع سخن بنام انکس که ما را افرید وان کس که رهبری توانا ارزانی داشت تا ما را از تاریکیها به روشنائیها رهنمون شود ان پیری که کلامش نور نگاهش امید افرین دعایش مستجاب درگاه الهیپویندگان راهش عشاق مهدی ان کس که در خروشش دریاها ازخروش می ایستد. فرموده همه باید اماده باشیم با دستی قران وبا دستیدیگر سلاح برای حراست از اسلام و مکتب بپا خیزیم . وفرزندانش تاکلام گوش نوازش را شنیدند بر محور امام گرد امدند و فرمانش را بهجان خریدند و بسیج شدند و با خون خویش بیرق سبز پیروزی را بر فراز قلل فجر بر افراشتند . یکی از وظایف هر مسلمان است که در مقابل تجاوز به اسلام و ناموس و وطن وهر تجاوز گری ایستاده وتا اخرین نفس و نیرو انان را نابود کند .
 اکنون زمانی رسیده است که با یورش به متجاوزین عراقی که از هیچگونه عمل غیر اسلامی مضایقه نمی کنند نشان دهیم که قدرت دین خدا چهحد می باشد اکنون هدف ما عزت وسرافرازی مسلمین است و برایرسیدن به این هدف یا راه سعادت را می جوئیم ویا بر سپاه کفر پیروزمیشویم که هر دو راه سعادت است .
 عزیزترین چیزها برای یک مسلمان سرافرازی اسلام و مسلمین است ایانابودی اسلام درد ناکتر است یا نا بودی وجود من ناقابل و امثال من .
عزت اسلام مهمتر است یا خوشی وسلامتی ما .احیای ارزشهای اسلامیضرورت دارد یا زندگی غرق در معصیت .اخر بدبختی وسیه روزی تا به کی . ؟ خداوند متعال به ما وعده رزقوروزی داده است با اینحال برای ان سر وکله میشکنیم ولی برای عزتوخوشی ابدی در بهشت که وعده حتمی الهی است هیچ عکس العملینشان  نمی دهیم . چرا در این جهت گام برنمی داریم ؟ چون بینشهاضعیف است چون اسلام رسول الله را درست نشناخته ایم.اینک اسلام نیاز به سرباز دارد نیاز به به جانباز دارد احتیاج به
فداکاران ودلیرانی دارد که از همه چیزشان بگذرند . همان اسلامی که همه چیز ما از ان استاگر قرار است با مرگ من اسلام پاینده وجاوید باشد حاضرم صدها باردر در راه خدا کشته شوم تا  دین  خود را نسبت به اسلام وخانوادهمعظم شهدا و مفقودین ادا کرده باشم نه خواسته های شخصی .
ای پدر ومادر عزیم خداوند بر ما منت نهاد که در جبهه حق می جنگیمو این شکر بی نهایت می خواهد که ما بندگان قادر به انجام ان نیستیم .امید است که تمام بندگان در پی ان  باشیم که که اسلام را شناخته وبدان عمل نماییم که در این صورت رضایت اورافراهم اورده ایم وحال که امده ایم در راه خدا جهاد کنیم سلاح شهادت را بهمراه داریم و تا زمانی که این سلاح در دست ماست پیروزی و فتح بدون شک حتمیخواهد بود
ای مادر  ای کسی که همیشه قلبم برای تو می تپد مادر هنوز انتبسمهای شیرینت وپدر ان پند های حکمت امیز ان خطبه های اتشین ازپرده چشمهای بینایم بیرون نرفته است که دست تقدیر زمان ما را از هم جدا کرد مادر جان اگر می خواهی در نزد حضرت فاطمه و و حضرت زینبروسفید باشی با صبر کنی .خداوند فرزند شما را به جنگ با کفر
فرستاد تا شما را امتحان کند . مبادا خدای ناکرده بی صبری کنی اگرمی خواهی روح فرزندت را شاد کنی با ید الگو باشی برای مادراندیگر وقتی به چهره زینب وار شما نگاه میکنند تشویق شوند وفرزندان خود را به جبهه بفرستند .
برادرا و خواهران من امیدوارم هر جا و هر کاری میکنید کارهایتانبرای خدا باشد وبه معنویت خود اضافه کنید و از مادیات دور باشیدکه ناگهان شیطان در شما نفوذ نکند .
ویک وصیت دارم به همه که امام را تنها نگذاریدو پیرو او باشید کهراهی غیر از راه او راه شیطان است و به قول ایه الله غفاری دشمنخمینی کافر است .
من یک وصیت میکنم که راضی نیستم که کسی که با انقلاب واماممخالف است در ختم ودر تشییع جنازه من شرکت کند و همچنان کهحضرت زهرا به به حضرت علی (ع) وصیت کرد که شب اول قبربالای سر من قران بخوان تا از فشار قبر در امان باشم من هم وصیتمیکنم به پدرم که اگر زحمت نیست یک ساعتی شب اول قبر بالای سرمقران بخوان تا از فشار قبر در امان باشم .دیگر اینکه مرا در گلزار شهدای علی بن جعفر قم دفن نمائید و مراسمختم را هم در قم بگیرید  واز خرجهای زیادی خوداری کنید .یک موتور دارم و حدود پنج هزار تومان پول . اولا سهم نماز وروزه
را جدا کنید و بقیه را صرف افراد مستضعف ویا جبهه ها نمائید .والسلام – امام را دعا کنید- محمد شریعت

 

.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc