کد خبر : 851
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 - 13:23

جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان فلاورجان

جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان فلاورجان

جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان فلاورجان به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان به نقل از آموزش وپرورش فلاورجانجلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان فلاورجان روز چهارشنبه  ۲۳/۲/۹۴ در فرمانداری شهرستان فلاورجان تشکیل شد. در این جلسه که فرماندار بعنوان رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی،مدیر آموزش و پرورش به عنوان دبیر شورا و جناب آقای براتی معاون محترم

جلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان فلاورجان

به گزارش فالنا از شهرستان فلاورجان به نقل از آموزش وپرورش فلاورجانجلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان فلاورجان روز چهارشنبه  ۲۳/۲/۹۴ در فرمانداری شهرستان فلاورجان تشکیل شد.

در این جلسه که فرماندار بعنوان رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی،مدیر آموزش و پرورش به عنوان دبیر شورا و جناب آقای براتی معاون محترم سوادآموزی اداره کل ، امام جمعه محترم شهر فلاورجان و روسا یا نمایندگان شورای  اسلامی شهرفلاورجان ، اداره جهاد کشاورزی ، اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ، شبکه بهداشت و درمان ، اداره صنعت معدن و تجارت ، اداره بهزیستی ، کمیته امداد ، اداره ثبت احوال و رئیس و کارشناسان اداره سوادآموزی شهرستان حضور داشتند پس از سخنان مقدماتی جناب آقای هدایت و جناب آقای کمالی ، معاون سوادآموزی اداره کل جناب آقای براتی با استفاده از نرم افزار پاورپوینت به توضیح برنامه های سال جاری سوادآموزی پرداختند. ایشان با  ارائه آمار استان اصفهان و شهرستان فلاورجان در زمینه سوادآموزی و بیان مصوبه هیات دولت در مورد اجباری شدن گذراندن دوره سوادآموزی معادل سوم ابتدایی برای همه افراد ۱۰ تا ۴۹ ساله در سال ۹۵ و  بیان محدودیت هایی که در سال آینده برای افراد بی سواد اعمال خواهد شد ، همکاری دستگاه ها و ادارات مختلف حاضر در جلسه در این خصوص را خواستار شدند و اعضای جلسه برای همکاری و مساعدت لازم اعلام آمادگی نمودند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش در شورای پشتیبانی شهرستان فلاورجان ضمن ارائه گزارش از فعالیت شهرستان در سال ۹۳ به بررسی راههای جذب بی سوادان باقی مانده با کمک اعضاء شورای پشتیبانی پرداخت. و از جمله راههای جذب افراد باقی مانده بی سواد را عزم دستگاههای مختلف در هر شهرستان؛ به عنوان یک تکلیف شرعی جهت محو بی سوادی دانست .

در ادامه فرماندار شهرستان فلاورجان، محو بی سوادی در شهرستان را موجب ارتقاء فرهنگ مردم و کنترل آسیب های اجتماعی برشمرد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc