کد خبر : 871
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 5:21

فرماندار فلاورجان: با وجود نزدیکی به مرکز استان روند تکمیل و بهره برداری از پروژه های در دست اجرای آب و فاضلاب روستایی فلاورجان سرعت چندانی نداشته است.

فرماندار فلاورجان: با وجود نزدیکی به مرکز استان روند تکمیل و بهره برداری   از پروژه های در دست اجرای آب و فاضلاب روستایی فلاورجان سرعت چندانی نداشته است.

هدایت عنوان کرد: خدمت رسانی به مردم و رضایتمندی آنان، توفیقی الهی و موجب خشنودی حق تعالی است به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نشستی با محمدحسین قرائتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، با اشاره به نزدیک بودن شهرستان فلاورجان به مرکز

هدایت عنوان کرد: خدمت رسانی به مردم و رضایتمندی آنان، توفیقی الهی و موجب خشنودی حق تعالی است

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نشستی با محمدحسین قرائتی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان، با اشاره به نزدیک بودن شهرستان فلاورجان به مرکز استان، خاطرنشان کرد: روند تکمیل و بهره برداری از پروژه های در دست اجرای آب و فاضلاب روستایی شهرستان در سال های اخیر با وجود نزدیکی به مرکز استان، سرعت چندانی نداشته است.

فرماندار فلاورجان انجام اقدامات سازنده پیرامون آب و فاضلاب روستایی شهرستان را حائز اهمیت و نیاز مبرم شهرستان دانست و افزود: امیدواریم در سال جاری، آب و فاضلاب روستایی شهرستان از سوی مسئولین استانی و شهرستانی مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

وی با بیان اینکه  دهیاری ها موظف به انجام همکاری های لازم با شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان در خصوص ترانشه ها و حفاری های صورت گرفته هستند، اظهار داشت: باتوجه به کمبود آب،  رسیدگی به موقع در هنگام وقوع حوادث حائز اهمیت بوده و مانع از اتلاف آب می شود.

فرماندار فلاورجان خدمت رسانی به مردم و رضایتمندی آنان را توفیقی الهی و موجب خشنودی حق تعالی عنوان کرد و گفت: امیدواریم در سال جاری با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان بتوانیم در حوزه آب و فاضلاب روستایی شهرستان، گام های مؤثری برداشته و به پیشرفت های قابل توجهی دست یابیم.

وی بر ضرورت ارائه تعریفی کامل و روشن پیرامون اصلاح و بازسازی شبکه های آب و فاضلاب روستایی و اجتناب از کلی گویی در این رابطه تأکید کرد .

گفتنی است، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان نیز در این نشست، به نکاتی پیرامون آب و فاضلاب روستایی و مسائل و مشکلات ناشی از خشکسالی های پی در پی سال های اخیر در استان اصفهان اشاره کرد.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc