کد خبر : 884
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 - 13:09

ضرورت فعال شدن شوراهای بهداشتی روستاها

ضرورت فعال شدن شوراهای بهداشتی روستاها

آقایی ارائه طرح های راهبردی و عملیاتی در حوزه سلامت شهرستان را خوب و سازنده دانست. به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، عباس آقایی معاون فرماندار فلاورجان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، ضمن تبریک پیشاپیش اعیاد ماه شعبان و همچنین سالروز فتح خرمشهر، از تعاملات خوب و

آقایی ارائه طرح های راهبردی و عملیاتی در حوزه سلامت شهرستان را خوب و سازنده دانست.

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، عباس آقایی معاون فرماندار فلاورجان در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان، ضمن تبریک پیشاپیش اعیاد ماه شعبان و همچنین سالروز فتح خرمشهر، از تعاملات خوب و سازنده اعضای کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان تقدیر و تشکر نمود و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل اعضای این کارگروه بتوانیم گام های مؤثری در عرصه سلامت در شهرستان برداریم.
معاون فرماندار فلاورجان افزود: خوشبختانه در حوزه سلامت شهرستان موارد به موقع رصد و کنترل شده و تاکنون مشکل یا معضل خاصی نداشته ایم.
وی بر ضرورت فعال شدن شوراهای بهداشتی روستاها تأکید کرد و افزود: این شوراها باید با همکاری دهیاران و با محوریت رابطین بهداشتی روستاها فعال شوند.
معاون فرماندار فلاورجان ارائه طرح های راهبردی و عملیاتی در حوزه سلامت شهرستان را خوب و سازنده دانست و تأکید کرد: ارائه هرگونه طرحی در این حوزه مستلزم برنامه های اجرایی و عملیاتی است تا اثرات آن در جامعه مشهود و محسوس باشد.
گفتنی است در این جلسه، علاوه بر بررسی مصوبات جلسه گذشته، گزارشی توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان از فعالیت های صورت گرفته در هفته سلامت نیز ارائه گردید.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc