کد خبر : 903
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 خرداد 1394 - 1:00

برداشت زردآلو از ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار باغ های استان اصفهان آغاز شد.

برداشت زردآلو از ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار باغ های استان اصفهان آغاز شد.

برداشت زردآلو از ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار باغ های استان اصفهان آغاز شد. شهرستان های فلاورجان ، کاشان ، نطنز ، اصفهان ، خمینی شهر ، نجف آباد ، تیران و کرون و لنجان عمده باغ های زردآلوی این استان را دارند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان

برداشت زردآلو از ۲ هزار و ۱۰۰ هکتار باغ های استان اصفهان آغاز شد.

شهرستان های فلاورجان ، کاشان ، نطنز ، اصفهان ، خمینی شهر ، نجف آباد ، تیران و کرون و لنجان عمده باغ های زردآلوی این استان را دارند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان امروز گفت: پیش بینی می شود امسال ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن زردآلو از باغ های استان برداشت شود.
آقای رئیس زاده عملکرد برداشت زردآلو در هر هکتار را ۶ تن دانست و افزود: خسارات ناشی از سرمازدگی و طوفان در ۹۰ هکتار از باغ های زردآلو ، کاهش ۴۰ درصدی تولید محصول را به همراه داشت.
وی گفت: عمده ارقام زردآلوی برداشت شده این استان ، آصفی ، شکرپاره ، نوری ، شاهرودی و قیسی است که شهرستان های کاشان ، فلاورجان ، نطنز ، اصفهان ، خمینی شهر ، نجف آباد ، تیران و کرون و لنجان عمده باغ های زردآلوی این استان را دارند.
استان اصفهان از عمده استان های کشور در زمینه تولید زردآلو است که علاوه بر رفع نیاز داخلی استان به استان های همجوار ارسال می شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc