کد خبر : 907
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 خرداد 1394 - 18:41

افتتاح چند طرح عمرانی در محله های درچه عابد و لارگان روستای بوستان

افتتاح چند طرح عمرانی در محله های درچه عابد و لارگان روستای بوستان

افتتاح چند طرح عمرانی در محله های درچه عابد و لارگان روستای بوستان  در سفر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان به بخش مرکزی فلاورجان، دو پارک کودک شقایق و ارغوان در محله های درچه عابد و لارگان روستای بوستان افتتاح و کلنگ احداث پارک ساحلی این روستا نیز به زمین زده شد.

افتتاح چند طرح عمرانی در محله های درچه عابد و لارگان روستای بوستان 

در سفر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان به بخش مرکزی فلاورجان، دو پارک کودک شقایق و ارغوان در محله های درچه عابد و لارگان روستای بوستان افتتاح و کلنگ احداث پارک ساحلی این روستا نیز به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، در آیینی با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان، فرماندار فلاورجان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان، پارک کودک شقایق در محله درچه عابد با مساحت ۱۱۰۰ متر مربع و پارک کودک ارغوان در محله لارگان به مساحت ۷۲۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۲میلیارد و ۵۰میلیون ریال در روستای بوستان از توابع بخش مرکزی فلاورجان افتتاح و به بهره برداری رسید.
در سفر بهمنی به شهرستان فلاورجان، کلنگ احداث پارک ساحلی بوستان نیز در زمینی به مساحت ۵هزار متر مربع و با اعتباری حدود ۱۰میلیارد ریال در روستای بوستان به زمین زده شد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc