کد خبر : 927
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 خرداد 1394 - 9:28

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:باید برای عمل به فرمایشات امام (ره) برنامه ریزی جدی انجام شود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:باید برای عمل به فرمایشات امام (ره) برنامه ریزی جدی انجام شود

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:باید برای عمل به فرمایشات امام (ره) برنامه ریزی جدی انجام شود  حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی  اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره)مبارزات خود را با رژیم پهلوی با نصحیت شروع کردند؛ گفت: زمانی که ایشان دیدند نصحیت در اینان تأثیر ندارد، با جدیت مبارزات خود

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:باید برای عمل به فرمایشات امام (ره) برنامه ریزی جدی انجام شود 

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی  اشاره به اینکه حضرت امام خمینی (ره)مبارزات خود را با رژیم پهلوی با نصحیت شروع کردند؛ گفت: زمانی که ایشان دیدند نصحیت در اینان تأثیر ندارد، با جدیت مبارزات خود را آغاز کردند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: امام (ره) درطول دوران مبارزات خود در داخل کشور و زمان تبعید، اشارات ارزشمندی در تمامی حوزه ها داشتند و بعد از پیروزی انقلاب ایران، در ده سالی که امام رهبری نظام و انقلاب را بر عهده داشتند، نکاتی در مباحث اقتصادی به دولتمردان و نمایندگان مجلس بیان کردند و اعتقاد داشتند ایران با داشتن امکانات بالفعل و بالقوه، می تواند از نظر علمی واقتصادی، در تمام دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی بیان کرد: امام (ره) مکتوباتی نیز داشتند و در زمان حیاتشان وصیت نامه ای تنظیم کردند که درآن به نکات مذهبی ارزشمندی اشاره شده است و اگر سرلوحه کار مسئولین کشور در قوای سه گانه قرار گیرد، هیچ مشکلی برای نظام پیش نخواهد آمد.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تاکید کرد: باید برای عمل به فرمایشات امام (ره) برنامه ریزی جدی انجام شود و نکته قابل توجه آن است که کلام امام از زمان مبارزات پهلوی تا زمان حال، تفاوتی نداشته است و برنامه امام همواره الهی بوده تا حکومت ناب محمدی واسلامی را جایگزین حکومت ظلم و ستم کند.

این نماینده مجلس افزود: امام خمینی (ره) مبارزه با رژیم شاهنشاهی را ابتدا با نصیحت شروع و زمانی که تأثیر نگذاشت ، مبارزات جدی خود را با رژیم پهلوی و صهیونیست ها آغاز کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: این انقلاب با رهبری امام به پیروزی رسید وپس از ایشان نیز با رهبری آیت الله خامنه ای هدایت و رهبری شده و هر روز به پیشرفت نظام ما افزوده می شود اما با توجه امکانات در کشور وباتوجه به بیانات امام،می توانستیم شاهد پیشرفت های بیشتری باشیم.

منبع :ناب نیوز

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc