کد خبر : 932
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 - 11:51

تأکید شهرداری فلاورجان دربرگزاری ایستگاههای صلواتی و مراسم جشن‌های ملی و مذهبی

تأکید شهرداری فلاورجان دربرگزاری ایستگاههای صلواتی و مراسم جشن‌های ملی و مذهبی

تأکید شهرداری فلاورجان دربرگزاری ایستگاههای صلواتی و مراسم جشن‌های ملی و مذهبی به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانبازو همچنین سالروز فتح خرمشهر ایستگاه صلواتی به همت روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری برپا گردید . دکتر امیر

تأکید شهرداری فلاورجان دربرگزاری ایستگاههای صلواتی و مراسم جشن‌های ملی و مذهبی

به گزارش فالنا به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس و روز جانبازو همچنین سالروز فتح خرمشهر ایستگاه صلواتی به همت روابط عمومی و امور فرهنگی شهرداری برپا گردید .

دکتر امیر احمد زندآور شهردار فلاورجان در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما گفت : تلاش ما در شهرداری فلاورجان بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر اعیاد شعبانیه و مقارن شدن آن با سالروز آزاد سازی خرمشهر در سطح شهر است.

شهردار فلاورجان متذکر شد: یکی از مناسبت‌های مهم در طول سال سالروز آزاد سازی خرمشهر از دست دشمن بعثی است و با مصادف شدن این ایام با اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل العباس بر پایی هر چه باشکوه تر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده، برگزاری ایستگاههای صلواتی و مراسم جشن‌های ملی و مذهبی نیز بسیار مورد تأکید شهرداری فلاورجان می باشد.

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc