کد خبر : 958
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1394 - 14:18

شهردار فلاورجان با حضور در مرکز توانبخشی صانع ازاین مرکز بازدید نمودند .

شهردار فلاورجان با حضور در مرکز توانبخشی صانع ازاین مرکز بازدید نمودند .

شهردار فلاورجان با حضور در مرکز توانبخشی صانع از  این مرکز بازدید نمودند . به گزارش فالنا به نقل از شهرداری فلاورجان به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) شهردار فلاورجان جناب آقای دکتر زند آور از مرکز توانبخشی معلولین صانع بازدید کردند .  ، شهردار پس از بازدید بخش های

شهردار فلاورجان با حضور در مرکز توانبخشی صانع از  این مرکز بازدید نمودند .

به گزارش فالنا به نقل از شهرداری فلاورجان به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) شهردار فلاورجان جناب آقای دکتر زند آور از مرکز توانبخشی معلولین صانع بازدید کردند .

 ، شهردار پس از بازدید بخش های مختلف این مرکز در نشستی مشترک با مدیرعامل مرکز توانبخشی صانع، در جریان فعالیت ها و برخی مشکلات این مرکز قرار گرفتند.

 

شهردار فلاورجان در این نشست طی سخنانی با ابراز خرسندی از حضور در مرکز توانبخشی خیریه صانع، از تلاش های بی شائبه صورت گرفته در این مرکز قدردانی کرد.

آقای دکتر زندآور اظهار کرد: فعالیت های مرکز توانبخشی خیریه صانع که در سطح شهرستان فلاورجان صورت می گیرد مایه افتخار هر شهروند بوده و ما نیز به عنوان خادمان شهروندان، از افکار و اعمال سربلندانه و افتخارآفرین متصدیان این مرکز تشکر و قدردانی می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری فلاورجان، در این نشست، مقرر شد شهرداری فلاورجان به منظور حمایت از مددجویان مرکز توانبخشی خیریه صانع و به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) ، در امر زیباسازی فضای سبز محوطه مرکز توانبخشی نیز همکاری نمایند . 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc