کد خبر : 975
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 خرداد 1394 - 22:19

فرماندار فلاورجان: ما باید درزمینه فرهنگ اجتماعی و دینی نیز متناسب با رشد علمی کشورمان ارتقاء یابیم.

فرماندار فلاورجان: ما باید درزمینه فرهنگ اجتماعی و دینی نیز متناسب با رشد علمی کشورمان ارتقاء یابیم.

فرماندار فلاورجان: ما باید درزمینه فرهنگ اجتماعی و دینی نیز متناسب با رشد علمی کشورمان ارتقاء یابیم. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در جلسه ستاد ساماندهی و غنیسازی اوقات فراغت شهرستان، با اشاره به اهمیت غنیسازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، اظهار داشت: اوقات فراغت از بهترین و مناسبترین

فرماندار فلاورجان: ما باید درزمینه فرهنگ اجتماعی و دینی نیز متناسب با رشد علمی کشورمان ارتقاء یابیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در جلسه ستاد ساماندهی و غنیسازی اوقات فراغت شهرستان، با اشاره به اهمیت غنیسازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، اظهار داشت: اوقات فراغت از بهترین و مناسبترین فرصت هایی است که ما باید برنامه های سودمند و سازنده ای را برای غنیسازی اوقات فراغت و جهت دهی مؤثرترین، باانگیزه ترین و فعالترین قشر جامعه که آینده سازان کشورمان هستند، درنظر بگیریم.
وی جوانان و نوجوانان را از دو جهت با انگیزه خواند و افزود: از طرفی، خود این افراد علاقمند و با انگیزه اند و از طرف دیگر، خانواده ها بر غنای فرهنگی، علمی و اجتماعی فرزندانشان اصرار و تأکید بسیار دارند.
فرماندار فلاورجان به رشد علمی مثبت کشور اشاره کرد و گفت: ما باید در زمینه فرهنگ اجتماعی و فرهنگ دینی نیز متناسب با رشد علمی کشورمان ارتقاء یابیم.
وی به مشکلات و چالش های اجتماعی موجود در جامعه اشاره کرد و افزود: ما باید از دوران کودکی و نوجوانی برای رفع این چالش ها، برنامه ریزی و فرهنگ سازی کنیم.
فرماندار فلاورجان بر ضرورت ارتقاء سطح خدمات در اوقات فراغت تابستان تأکید کرد و ادامه داد: در غنیسازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان نباید دید مادی داشته باشیم وگرنه،  برنامه های ما تأثیر چندانی نخواهد داشت.
هدایت با تأکید بر ضرورت حرکت در راستای منویات مقام معظم رهبری پیرامون تمرکز بر اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: تبلیغ بر روی صنایع دستی و مشاغل خانگی باید در دستور کار ستاد ساماندهی و غنیسازی اوقات فراغت شهرستان قرار گیرد که این خود می تواند زمینه ساز نقش آفرینی جوانان و نوجوانان در آینده اقتصاد کشور باشد.
وی بر همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی شهرستان در غنیسازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان نیز تأکید کرد و افزود: بعضی از دستگاه ها با ظرفیت بالایی که در اختیار دارند باید در محتواسازی بسیار غنی باشند تا بتوانند از این فرصت طلایی و سازنده ایام تابستان در راستای غنای فرهنگی، اجتماعی و علمی به بهترین نحو ممکن استفاده کنند.
فرماندار فلاورجان با بیان اینکه ساماندهی و غنیسازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان می تواند زمینه ساز کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی باشد، گفت: امیدواریم برنامه های مربوط به اوقات فراغت تابستان سال جاری پربارتر و مثمر ثمرتر از سال های گذشته بوده و بستری مناسب برای ادامه زندگی جوانان، نوجوانان و کودکان شهرستان با کمترین آسیب اجتماعی باشد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc