کد خبر : 984
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 خرداد 1394 - 13:44

. پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه ساخت ورودی و خروجی شهر فلاورجان به اتوبان ذوب آهن

. پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه ساخت ورودی و خروجی شهر فلاورجان به اتوبان ذوب آهن

به گزارش فالنا به نقل از شهرداری فلاورجان   شهردار فلاورجان آقای دکتر زندآور از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه ساخت ورودی و خروجی شهر فلاورجان به اتوبان ذوب آهن با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خبر داد . به گزارش روابط عمومی شهرداری فلاورجان : روز گذشته شهردار فلاورجان منظور تسریع در روند اجرای پروژه

به گزارش فالنا به نقل از شهرداری فلاورجان   شهردار فلاورجان آقای دکتر زندآور از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه ساخت ورودی و خروجی شهر فلاورجان به اتوبان ذوب آهن با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری فلاورجان : روز گذشته شهردار فلاورجان منظور تسریع در روند اجرای پروژه های شهری و بررسی و رفع مشکلات اجرایی، از این پروژه بازدید به عمل آورد .

در حاشیه این بازدید شهردار فلاورجان از روند اجرای پروژه شهر را در راستای تسریع پیشرفت فیزیکی پروژه ها مهم بیان کرد و اجرای طرح های مختلف عمرانی را که با صرف بودجه قابل توجه شهرداری انجام می پذیرد، از اساسی ترین اقدام به منظور پیشرفت افق آینده شهر فلاورجان دانست.

تمامی توان و تلاش ما، تسریع در تکمیل پروژه ها و رعایت دقیق استانداردهای مورد نظر است که این مهم جز با همدلی و همکاری تمامی مدیران و پرسنل ، خصوصا شهروندان فهیم شهر فلاورجان در کنار مساعدت و همکاری ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر فلاورجان ، ادارات ودیگر معاونت ها محقق نخواهد شد .

وی تصریح کرد: امروز مردم از شهرداری انتظار احداث پروژه هایی دارند که رفاه و آسایش و امنیت را برایشان به ارمغان آورد و خوشبختانه با پی گیری های به عمل آمده و اهتمام ویژه مسئولین شهرداری، این پروژه طی زمان بندی مناسب و با کیفیت مطلوبی در حال پیشرفت می باشد.

وی با برشمردن این مطلب که اتوبان ذوب آهن که یکی از بزرگترین شاهراه های کشور می باشد که از مرکز این شهرستان می گذرد که این امر می تواند یک فرصت استثنایی در اختیار این شهرستان قرار دهد ولی مانند دیواری شهرستان و شهر فلاورجان را به دونیم تقسیم کرده است و نبود ورودی و خروجی های مناسب و استاندارد به این اتوبان باعث بروز عدم دسترسی مناسب و تهدید جدی در پیشرفت شهر فلاورجان می باشد .

زند آور بیان نمود که : احداث ورودی و خروجی استاندارد و مطلوب به اتوبان ذوب آهن را یکی از خواسته های به جای شهروندان شهر فلاورجان می باشد .

زند آور افزود : با توجه به احساس مسئولیتی که شهروندان برای رعایت حقوق شهروندی دارند و وظایف خود را در قبال شهرداری انجام می دهند، این ارتباط نیز دوسویه می باشد و شهرداری فلاورجان نیز با حساسیت و سرعت خاصی نسبت به انجام پروژه ها می پردازد.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc