کد خبر : 990
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 خرداد 1394 - 4:02

هدایت عنوان کرد: تلاش در عرصه بهداشت می تواند زمینه را برای کاهش هزینه ها و بهبود روند درمان فراهم سازد.

هدایت عنوان کرد: تلاش در عرصه بهداشت می تواند زمینه را برای کاهش هزینه ها و بهبود روند درمان فراهم سازد.

هدایت عنوان کرد: تلاش در عرصه بهداشت می تواند زمینه را برای کاهش هزینه ها و بهبود روند درمان فراهم سازد. به گزارش فالنابه نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که پیرامون بهداشت مساجد و رعایت بهداشت در ماه مبارک رمضان، آنفولانزا

هدایت عنوان کرد: تلاش در عرصه بهداشت می تواند زمینه را برای کاهش هزینه ها و بهبود روند درمان فراهم سازد.

به گزارش فالنابه نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فلاورجان، اصغر هدایت فرماندار فلاورجان در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که پیرامون بهداشت مساجد و رعایت بهداشت در ماه مبارک رمضان، آنفولانزا و تب برفکی برگزار گردید، ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان، از اقدامات صورت گرفته توسط کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در راستای ارتقاء شاخص های سلامت در شهرستان تقدیر و تشکر نمود و خاطرنشان کرد: ما باید گام های مؤثری را متناسب با سیاست های کلان نظام سلامت، در جهت ارتقاء شاخص های بهداشتی و سلامت جامعه برداشته تا از انواع آسیب ها در امان باشیم.
وی به ظرفیت های بالای منابع انسانی در شهرستان اشاره کرد و بر ضرورت همکاری و همراهی بیشتر اعضای این کارگروه در راستای اجرا و تحقق سیاست های کلان نظام سلامت در شهرستان تأکید نمود.
فرماندار فلاورجان اظهار داشت: تلاش در عرصه بهداشت می تواند زمینه را برای کاهش هزینه ها و بهبود روند درمان فراهم سازد. 
وی با اشاره به احتمال شیوع برخی بیماری ها در فصول گرم سال، خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی صحیح به مردم می توان از شیوع برخی بیماری ها در فصول گرم سال در شهرستان پیشگیری کرد.
فرماندار فلاورجان بر ضرورت پیگیری و اجرای مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان نیز تأکید کرد و گفت: تمام مصوبات این کارگروه مرتبط با بهداشت و سلامت جامعه است و در پیگیری و اجرای آنها نباید غفلت یا کوتاهی شود.

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc