کد خبر : 996
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 4:53

فرازی از وصیتنامه شهیدسعید میرزایی

فرازی از وصیتنامه شهیدسعید میرزایی

شهید سعید میرزایینام پدر: عباستاریخ تولد: ۱۳۴۸محل تولد: فلاورجانتاریخ شهادت: ۵/۱۲/۱۳۶۲محل شهادت: شلمچهفرازی از وصیتنامه شهید:… اوصیکم بتقوی‌الله و این که دنیا برای کسی باقی نبوده و برای من و شما هم همین‌طور خواهد بود. امروز سفره‌ای هست که معلوم نیست دیگر پهن شود یا نه و بر فرض ]که[ پهن شود این دنیا بهتر

شهید سعید میرزایی
نام پدر: عباس
تاریخ تولد: ۱۳۴۸
محل تولد: فلاورجان
تاریخ شهادت: ۵/۱۲/۱۳۶۲
محل شهادت: شلمچه
فرازی از وصیتنامه شهید:
… اوصیکم بتقوی‌الله و این که دنیا برای کسی باقی نبوده و برای من و شما هم همین‌طور خواهد بود. امروز سفره‌ای هست که معلوم نیست دیگر پهن شود یا نه و بر فرض ]که[ پهن شود این دنیا بهتر است یا آخرت به آسمان بالارفتن یا به زمین چسبیدن راه را باید رفت پس راهی را برویم که حتما برسیم نه این که خدای ناکرده همه زحمت را در راه کج وانحراف بکشیم وبعد بفهمیم شیطان را ولی خود قرار داده‌ایم. خلاصه از دری گفتم بروم که مخصوص خاصه اولیاء خداست.
… خدایا شهادتم را در راه اسلام وقرآن بپذیر و از شما مسلمانان می‌خواهم که امام را تنها نگذارید… وحامی مستضعفین باشید. و دست در دست هم با وحدت آهنین خود با گام‌های استوار برخیزید وامر جهاد با خود را به جای آورید و از جنگ وشهامت نهراسید و بر شرق و غرب واسرائیل جنایتکار وصهیونیزم بشورید.
روحش شاد وراهش پررهرو باد

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc