کد خبر : 1507
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آذر 1394 - 2:27

مسابقه تیراندازی با کمان داخل سالن قهرمانی استان اصفهان در مسافت ۱۸متر با حضور ۱۰۰ نفر در محل سالن تختی شهر ابریشم برگزار شد.

مسابقه تیراندازی با کمان داخل سالن قهرمانی استان اصفهان در مسافت ۱۸متر با حضور ۱۰۰ نفر در محل سالن تختی شهر ابریشم برگزار شد.

مسابقه تیراندازی با کمان داخل سالن قهرمانی استان اصفهان در مسافت ۱۸متر با حضور ۱۰۰ نفر در محل سالن تختی شهر ابریشم شهرستان فلاورجان  برگزار شد. این مسابقات در رشته ریکرو و کامپوند و در دو گروه آقایان و بانوان و در ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد. ورزشکاران استان از شهرهای

مسابقه تیراندازی با کمان داخل سالن قهرمانی استان اصفهان در مسافت ۱۸متر با حضور ۱۰۰ نفر در محل سالن تختی شهر ابریشم شهرستان فلاورجان  برگزار شد.

این مسابقات در رشته ریکرو و کامپوند و در دو گروه آقایان و بانوان و در ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

ورزشکاران استان از شهرهای اصفهان، فلاورجان، درچه، خمینی شهر، دولت آباد، شاهین شهر، نجف آباد، خوانسار، گلپایگان و تیران و کرون با یکدیگر به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات برتر هر گروه حکم قهرمانی و جوایزی اهدا شد.

در این مراسم مسئولین ورزش استان و شهرستان فلاورجان حضور داشنتند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات از نفرات برتر مسابقات لیگ استان و روسای هیئت های شهرستانی و نیز مربیان شاخص تجلیل به عمل آمد. 

 

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc