کد خبر : 1005
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1394 - 4:06

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان: اختلاف سلیقه نباید موجب تفرقه بین مردم شود/ رهایی از مشکلات در گرو همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان:  اختلاف سلیقه نباید موجب تفرقه بین مردم شود/ رهایی از مشکلات در گرو همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان: اختلاف سلیقه نباید موجب تفرقه بین مردم شود/ رهایی از مشکلات در گرو همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت حجت الاسلام محمود محمدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان ، گفت: ارتباط بین دولت و ملت در مسائل داخلی و خارجی دارای اهمیت است. وی افزود: با وجود انجام

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان:
اختلاف سلیقه نباید موجب تفرقه بین مردم شود/ رهایی از مشکلات در گرو همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت

حجت الاسلام محمود محمدی، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان ، گفت: ارتباط بین دولت و ملت در مسائل داخلی و خارجی دارای اهمیت است.

وی افزود: با وجود انجام مذاکرات هسته ای، بحث وحدت در کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا با ارتباط صحیح بین مردم و دولت و حمایت طرفین بتوانیم در مقابل دشمن بایستیم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که امام راحل از ابتدای انقلاب به وحدت بین مردم و دولت تأکید داشت، گفت: با وجود وحدت، دشمن نمی تواند به اهداف خود در جامعه برسد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان گفت: برای رهایی از مشکلات کشور، همکاری و همدلی الزامی است تا با عمل به شعار دولت و ملت، همدلی و همزبانی، بتوانیم شرایط را برای برون رفت از مشکلات موجود فراهم کنیم.

وی با اشاره به این که در برخی از موضوعات اختلاف سلیقه وجود دارد که این اختلاف نباید موجب تفرقه در بین مرم شود، گفت: انتحاب شعار دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی یکی از بهترین شعارهایی بود که می توانست برای سال جاری انتخاب شود.

به گفته وی، عمل به شعار سال موجب مقابله با دشمنان نظام می شود، چرا که آنچه دشمن را نا امید و دلسرد می کند وجود روحیه مقاومت و وحدت بین مردم است، از این رو آنها با تمام تلاش خود به دنبال ایجاد تفرقه در کشور هستند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به این که دشمن با مشاهده ایستادگی مردم نا امید می شود، گفت: استکبار در کشورهای منطقه فعالیت هایی را با هدف تفرقه بین مذاهب و مردم انجام می دهد که همین هدف را در کشور ایران نیز دنبال می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فلاورجان گفت: دشمن پیروزی خود را منوط به ایجاد تفرقه می داند، از این رو رهبر معظم انقلاب با انتخاب شعار همدلی و همزبانی، نقشه های دشمن در این زمینه را نقش بر آب کرد.

منبع:خبرگزاری رسا

.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

https://eitaa.com/joinchat/2296250375Cf7848d8bdc